Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:45:36 GMT

اجرای ۱۱ تقاطع و پل غیر هم‌سطح در شبکه بزرگراهی مشهد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۳۸۹

اجرای ۱۱ تقاطع و پل غیر هم‌سطح در شبکه بزرگراهی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی شهردارمشهد گفت: در مجموع ۱۱ تقاطع و پل غیر هم‌سطح در رینگ بزرگراهی مشهد طی دوسال گذشته اجرا شده و یا اکنون درحال اجرا است،

محمدرضا کلائی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی چپ‌گرد پیامبر اعظم (ص) (حاج قربان) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه پروژه چپ‌گرد پیامبر اعظم به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواسته مردم بود، اظهار کرد: افرادی که قصد رفتن به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی را داشتند، باید حدود ۵ کیلومتر مسیر اضافه را طی می کردند که در کنار آلودگی هوا، تداخل ترافیکی و مصرف سوخت بیشتر وقت آنها را نیز هدر می داد، لذا اجرا این پروژه ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار پاسخ به خواسته مردم موضوع تکمیل حلقه اتصال رینگ بزرگراهی مشهد نیز بسیار مهم بود، اما پیوست همه اینها چگونگی استفاده از ابزارهای روان‌سازی زندگی شهری است، به نوعی که شاهد اتفاقاتی که قبلا بزرگراه‌ها برای مناطق ایجاد کردند، نباشیم.

شهردار مشهد تصریح کرد: اولویت ما از ابتدا این بود که زمان‌بندی درنظر گرفته شده برای پروژه‌ها را رعایت کنیم، اما از تاخیر در برخی از پروژه‌ها گلایه‌هایی می‌شود، شرط انصاف توجه به این نکته است که در شرایط رکود اقتصادی، شیوع کرونا و شرایطی که به اندازه کافی نیروی متخصص نداشتیم و مشاوران ما به اندازه کافی زبده نبودند، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی بوده‌ایم. اجرای تعداد زیادی پروژه عمرانی باعث شد که اکنون دارای مشاورانی زبده و مسلط به موضوعات و مهندسان جوانی باشیم که در روند اجرای این پروژه‌ها استاد شده‌اند و می‌توانند درخدمت شهر باشند.

همچنین شهردار مشهد درحاشیه این مراسم اظهارکرد: حدود دوسال است که اجرای پروژه‌های عمرانی را برای رفع مشکلات ترافیکی رینگ اطراف مشهد که عمدتا بزرگراهی است در دستور کار قرار داده‌ایم؛ موضوعی که جزو اولویت‌های مطالعات جامع حمل ونقل شهر نیز است. یکی از این پروژه‌ها چپگرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،کلائی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌هایی که در اجرای این پروژه وجود داشت مسدود شدن این بزرگراه و امکان ایجاد ترافیک در ورودی شهر مشهد بود، خاطرنشان کرد: برهمین اساس و برای جلوگیری از این مشکلات، تقاطع چپ‌گرد حاج قربان به صورت سگمنتال(قطعات پیش ساخته بتونی) مانند تقاطع آزادگان احداث خواهد شد.

شهردارمشهد با اشاره به اینکه در مجموع ۱۱ تقاطع و پل غیر همسطح در رینگ بزرگراهی مشهد طی دوسال گذشته اجرا و یا اکنون درحال اجرا است، ادامه داد: امیدواریم با اجرای این چپ‌گرد و تقاطع های ابوطالب و نخودک که پیش از این اجرا شد و همچنین تکمیل تقاطع غیر همسطح زندگی و آزادگان، خلیج فارس، جانباز به آزادی و.. شاهد روان‌سازی و تسهیل دسترسی در شبکه بزرگراهی مشهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار مشهد تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگراهی مشهد پروژه ها چپ گرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی