Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اضافه شدن دو تیم دیگر به تیم‌هایی که به حضور در سوپرلیگ اروپا چراغ سبز نشان داده بودند، تنها ۴ تیم دیگر در این تورنمنت تعلیق شده باقی مانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انصراف دسته جمعی تیم‌های انگلیسی از حضور در سوپرلیگ اروپا، نوبت به تیم‌های سایر کشورها رسید و امروز دو تیم از ایتالیا و اسپانیا هم به فهرست انصرافی‌ها اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا این باشگاه اینتر بود که خبر رسانه‌های ایتالیایی را تأیید و به صورت رسمی کناره‌گیری‌اش از سوپرلیگ اروپا را اعلام کرد.

این باشگاه که یکی از سه نماینده سری A در سوپرلیگ بود در بیانیه خود برای اعلام انصرافش نوشته است: باشگاه اینترمیلان تأیید می‌کند که این باشگاه دیگر با پروژه سوپرلیگ همکاری نمی‌کند. ما همیشه برای ارائه بهترین تجربیات فوتبالی به هواداران‌مان احساس تعهد می‌‌کنیم و نوآوری و فراگیری هم در ذات اینتر است. بنابراین همکاری ما با تمامی سهامداران برای توسعه فوتبال هرگز تغییر نخواهد کرد. باشگاه اینتر باور دارد که فوتبال مانند هر فعالیت دیگری باید به طور مداوم در حال ارتقای خود باشد و تمرکز خود را روی حفظ هیجانش برای هواداران در تمامی رده‌های سنی در سراسر جهان، البته با یک چارچوب مالی پایدار قرار دهد.

اینتر هم از پیوستن به سوپرلیگ پشیمان شد

در همین حال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نتیجه جلسه امروز هیئت رئیسه این باشگاه این شد که روخی بلانکو از ادامه حضور در سوپرلیگ انصراف دهد.

در بیانیه این باشگاه هم می‌خوانید: برای باشگاه ما وجود هماهنگی و همسویی میان تمامی اعضای خانواده روخی بلانکو به خصوص هواداران بسیار حائز اهمیت است. همچنین بازیکنان تیم اصلی باشگاه و کادر فنی نیز رضایت خود را از این تصمیم باشگاه اعلام کرده‌اند چرا که آنها هم معتقدند که شایسته‌سالاری در ورزش باید بر هر معیار دیگری مقدم باشد.

با انصراف تیم‌های اینتر و اتلتیکومادرید، اکنون تنها 4 تیم رئال مادرید، یوونتوس، میلان و بارسلونا در سوپرلیگ اروپا باقی مانده‌اند تورنمنتی که تعلیق آن قطعی شده است اما باید دید که این باشگاه‌ها نیز به صورت رسمی انصراف خود را اعلام خواهند کرد یا نه.

صبح امروز آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس که قرار بود نایب رئیس سازمان سوپرلیگ اروپا باشد، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رویترز تأکید کرد با اینکه هنوز معتقد است که سوپرلیگ اروپا می‌توانست دارای زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خودش و به بهترین رقابت فوتبال دنیا تبدیل شود، برگزاری این تورنمنمت بدون حضور تیم‌‌های انصراف داده را غیرعملی دانست.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اینترمیلان سوپرلیگ اروپا اتلتیکو مادرید اینترمیلان سوپرلیگ اروپا سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!