Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خادمی گفت: آزاد راه خرم آباد- اراک بخشی از کریدور سرتاسری آزاد راه تهران - جنوب است

ب گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  خادمیدر جریان بازدید از پروژه آزاد راه خرم آباد _ بروجرد ،ک با حضور استاندار لرستان انجام گرفت ،اظهار کرد:  با افتتاح این پروژه ظرفیت ترافیکی و گردنه های مسیر حذف شده و مسیر جدید با ظرفیت و ایمنی بالا و زمان سفر کوتاه برای مردم عزیز قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودر خصوص اهمیت این پروژه ،افزود: با تکمیل این قطعه از آزاد راه مرکز استان حدودا ۴ ساعته به تهران وصل می شود و می تواند قابل رقابت با سفر هوایی باشد و برای توسعه استان لرستان بسیار موثر است.

خادمی تصریح کرد:  این پروژه بخشی از کریدور سرتاسری آزاد راه تهران - جنوب است که به عنوان یک حلقه مفقوده در وسط مسیر مانده که انشالله با بهره‌برداری از این بخش می‌توانیم این کریدور آزادراهی را تکمیل و برای استفاده مردم کل کشور آماده کنیم.

معاون وزیر راه در خصوص اعتبارات صرف شده،خاطر نشان کرد : تا الان حدود یکهزار و  ۸۰۰ میلیارد تومان در این قطعه هزینه شده و ارزش به روز این  مبلغ  نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است .

او بیان کرد:  برای بهره‌برداری از این محدوده (۶۷ کیلومتر حد فاصل خرم آباد تا بروجرد) حدود ۵۰۰ میلیارد تومان منابع تخصیص داده می شود که امروز قرار شد از منابع اعتباری دولت ۲۰۰ میلیارد تومان و قرارگاه خاتم الانبیاء هم که سرمایه‌گذار و احداث پروژه را بر عهده دارد  ۳۰۰ میلیارد تومان در این فاصله زمانی دوماهه تخصیص دهند تا بتوانیم پروزه را آماده بهره برداری کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزاد راه اراک خرم آباد میلیارد تومان آزاد راه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران