Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@10:44:44 GMT

نظافت منزل وظیفه همه اعضای خانواده

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۷۱۰

نظافت منزل وظیفه همه اعضای خانواده

نظافت منزل  را نباید وظیفه شخصی خانم ها دانست و این مسئله مربوط به همه ی اعضای خانواده است و باید همه اعضا با توجه به زمان فراغت ، جنیست و سن خود در امر نظافت منزل خانم ها را یاری کنند .

به طور مثال می توان نظافت هر بخش را به یکی از افراد منزل محول کرد . نظافت پنجره ها و شیشه ها را به آقای خانه محول کرد ، جارو زدن خانه را به دختر بزرگ خانه ، نظافت کمدها و قفسه ها را به دختر کوچک تر ، نظافت سرویس ها را به پسر خانه ، نظافت آشپزخانه ، نظافت بخش های جزئی تر و نظارت بر کار اعضای خانواده نیز به خانم خانه محول شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر فرصت کافی وجود ندارد و یا اعضاء خانواده فرصت کافی ندارند و یا اینکه ترجیح می دهید زمان را صرف مسائل اصلی تر قرار دهید یک راه کار مناسب کمک گرفتن از شرکت های خدماتی و نظافتی است . کافی است با یکی از این شرکت های خدماتی و نظافتی تماس گرفته و نظافت منزل را به نظافتچی محول کرد .

چه افرادی نیازمند دریافت خدمات نظافت منزل هستند

بسیاری از افراد به دلایلی که در زیر نمونه های آن آمده ، نیازمند یاری شرکت خدماتی و نظافتی هستند ، به صورت کلی همه افراد و خانواده ها می توانند از خدمات شرکت بهره بگیرند ، که در این خصوص شرکت های خدماتی و نظافتی آماده ارائه خدمات هستند.

افرادی که به نظم و ترتیب در انجام امور اهمیت می دهند ، و دوست دارند نظافت منزل به صورت منظم و طبق قاعده انجام شود . افرادی که شاغل هستند و فرصت نظافت منزل را ندارند ، می توانند از شرکت خدماتی و نظافتی یاری بگیرند. افرادی که فرزند کوچک دارند و فرصت کافی برای امور منزل ندارند . افرادی که به دلیلی کهولت سن توانایی انجام امور نظافتی منزل را ندارند . افرادی که به دلیل مشکلات جسمی و حرکتی ، توانایی انجام امور منزل را ندارند . افراد مجردی که مهارت کافی جهت انجام نظافت خانه را ندارند . افرادی که مهمان داشته و برای انجام امور منزل نیازمند کمک هستند . افرادی که ترجیح می دهند که وقت خود را در اختیار خانواده گذاشته و تمایل دارند که انجام امور نظافت منزل را به متخصصین این امر بسپارند افرادی که برای انجام امور خدماتی منزل ، موانعی را پیش رو دارند با شرکت خدماتی و نظافتی تماس بگیرند. مدیران ساختمان که برای نظافت ساختمان نیاز به شرکت یا فردی برای محول کردن این مسئولیت به ایشان دارند. افرادی که جهت انجام امور پذیرایی از مهمان نیاز به نیرو خدماتی دارند . افرادی که قصد جابجایی وسایل و یا اسباب کشی دارند .

نقش شرکت های خدماتی در نظافت منزل

همانطور که اشاره شد شرکت های خدماتی و نظافتی راهکاری مناسب در حل مسئله نظافت منزل و محل کار به حساب می آیند . در صورت نیاز به نظافت خانه کافیست با یک شرکت خدماتی و نظافتی تماس گرفته و سفارش را ثبت کرد .

شرکت نظافتی با اعزام نیروی نظافتچی در زمانی که شما تعیین نموده اید در محل شما حاضر شده و زیر نظر شما به نظافت منزل  مشغول خواهد شد . این کار باعث صرفه جویی در وقت اعضای خانه خواهد شد . چرا که به جای پرداختن به نظافت کارهای خود را از سر می گیرند .

نظافت منزل در نقاط مختلف تهران

برای نظافت منزل در مناطق مختلف تهران بهتر است از شرکت خدماتی و نظافتی در همان منطقه بهره گرفت و یا با شرکت هایی که در آن منطقه شعبه فعال دارند تماس گرفت . به عنوان مثال برای دریافت خدمات نظافت منزل در صادقیه یکی از شرکت هایی که دارای شعبه فعال در صادقیه می باشد شرکت خدماتی و نظافتی آرمان نظافت پاکان است .

علت این امر را می توان در رسیدن به موقع نظافتچی در محل ، آشنایی شرکت و نظافتچی با منطقه و ... دانست.

پربیننده ترین آموزش و پرورش شرایط حضور پرسنل در مدارس را اعلام کرد قیمت واکسن کرونا اعلام شد استخدام ۳۰هزار نفر از معلمان غیر رسمی نحوه ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا کدام معلمان مشمول رتبه بندی نمی‌شوند ؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نظافت نظافت منزل نظافتچی نظافت خانه شرکت های خدماتی و نظافتی شرکت خدماتی و نظافتی نظافت منزل انجام امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم