Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@22:37:33 GMT

خط دفاع استقلال بدون تغییر برابر الدحیل

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۸۳۸

خط دفاع استقلال برای بازی امشب برابر الدحیل تغییری نخواهد کرد

فرهاد مجیدی برای بازی با الدحیل ترجیح داده از زوج محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در خط دفاع استفاده کند، زوجی که در بازی با الشرطه هم به میدان رفته بودند.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در بازی با الاهلی ترجیح داد از زوج سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاع استفاده کند که حاصل انتخاب این زوج 2 گل خورده و چند موقعیت گل عالی برای حریف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مجیدی در بازی با الشرطه غلامی را نیمکت نشین کرد تا مرادمند بازی کند، هرچند در این بازی هم خط دفاع استقلال اشتباهاتی داشت اما در مجموع آبی ها توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند، به همین دلیل هم سرمربی استقلال تصمیم گرفته در بازی امشب برابر الدحیل به خط دفاع خود دست نزند.

البته الدحیل قطر نسبت به الشرطه عراق تیم به مراتب قدرتمندتری است و یزدانی و مرادمند کار سختی برای حراست از دروازه استقلال خواهند داشت.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! برترین های قرن با افشین عبداللهیان: انتخاب سخت است وقتی با قایقران گریه کردی و کریم باقری آن همه درخشش داشته پرسپولیس در آسیا به سپاهان رسید! کناره گیری انگلیسی ها از سوپرلیگ اروپا، بزرگ ترین خیانت تاریخ ورزش / منابع اسپانیایی رسمی؛ سوپرلیگ اروپا برای بازنگری به حالت تعلیق در آمد بیانیه رسمی سوپرلیگ اروپا: باشگاه های انگلیسی با فشار بیرونی مجبور به کناره گیری شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال