Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:51:31 GMT

راه‌اندازی آزمایشی بازار آب طی ۲ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۸۵۸

راه‌اندازی آزمایشی بازار آب طی ۲ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، قاسم تقی‌زاده خامسی، در نخستین جلسه مشترک هیئت ساماندهی و راهبری بازارهای محلی و منطقه‌ای، که با حضور رؤسای حوضه‌های آبریز، مدیران‌عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها برگزار شد، بر اهمیت و نقش بازارهای محلی در مدیریت منابع آب کشور تاکید کرد و گفت: طی ۲ ماه آینده بازار آب به صورت آزمایشی در چند نقطه از کشور راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ویدئو کنفرانسی، در خصوص انتخاب مناطق پایلوت و برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک در این رابطه بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه همچنین گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده ملی، بازارهای منتخب ۹ گانه آب و عملکرد سال قبل ارائه شد و برخی از مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌ها، آمادگی شرکت‌های متبوع را به منظور عملیاتی کردن بازارهای محلی اعلام کردند.

خبرگزاری مهر ۱۷ فروردین ماه سال جاری طی مصاحبه‌ای با عنوان «احتمال افزایش تنش آبی در تابستان ۱۴۰۰» به جایگاه بازار آب و نقش آن در کمک به حل چالش آبی کشور، پرداخت.

کد خبر 5194870

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم تقی زاده خامسی وزارت نیرو منابع آبی بازار آب قیمت دلار نرخ خرید تضمینی گندم شاخص کل بورس تولید نفت بورس تهران قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران سازمان بورس و اوراق بهادار ویروس کرونا بازار سهام قیمت مرغ قیمت یورو وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • بازارهای نوظهور جهان با سریع‌ترین رشد در دوره ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۹
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی