Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی گفت: فرآیند تکمیل واکسیناسیون کرونا کادر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شد.

« مریم کوشکی»  امروز( یکم اردیبهشت) در حاشیه  فرآیند تکمیل واکسیناسیون کرونا کادر سلامت که در محوطه ی ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شد، افزود:  برنامه که در راستای سند ملی واکسیناسیون کرونا در کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این طرح پرسنل بهداشت، درمان و سایر بخش های حوزه ی سلامت که تا کنون واکسن دریافت نکرده اند واکسینه شدند.

 

وی ادامه داد: دوز اول واکسن آسترازنکا محصول کشور کره صبح امروز در محوطه ی ستاد دانشگاه برای کادر سلامت تزریق شد.

 

کوشکی بیان کرد: افراد واکسینه شده دوز دوم واکسن را سه ماه دیگر دریافت خواهند کرد و در این مدت همچنان احتمال ابتلا به بیماری کووید 19 وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین واکسیناسیون جانبازان بالای 50 درصد با همین واکسن امروز از سر گرفته شد.

 

کوشکی افزود: طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان سه ماهه اول حداقل 90 درصد گروه هدف فاز اول طرح ملی واکسیناسیون واکسن کرونای خود را دریافت می کنند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی  لرستان اظهار کرد: فاز اول شامل کارکنان بخش بهداشت و درمان خط اول در تماس با بیماران، مراکز نگهداری سالمندان، جانبازان و معلولین، کارکنان تغسیل متوفیان کرونایی می باشد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسن کرونا کادر درمان تزریق واکسن دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون کرونا انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه