Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:35:52 GMT

جشن‌های گلریزان یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۰۴۰

جشن‌های گلریزان یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی این نمایندگی، سید مسعود عظیمی گفت: با توجه به شرایط کنونی اجتماع در خصوص وجود ویروس کرونا و برگزار نشدن اینگونه جشن‌ها به صورت حضوری، ستاد دیه اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مجازی می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مجازی برای اولین بار توسط ستاد دیه استان ادامه داد: پارسال این ستاد برای حفظ سلامت و جان همشهریان و نیکوکاران اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مجازی کرد و  این برنامه‌ها مورد استقبال عموم مردم دار العباده واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول بیان کرد: این ویژه برنامه‌ها در فضایی مجهز و با رعایت تمامی نکات بهداشتی با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار و از طریق رسانه‌های پر بازدید استانی به صورت زنده پخش می‌شود.

عظیمی ادامه داد: این ستاد در نظر دارد تا دو ویژه برنامه شاد تحت عنوان جشن گلریزان مجازی و یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر را در مرکز استان برگزار کند.

برنامه "ماه مهربانی" در راستای جمع آوری کمک نقدی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمدی وبازگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده هایشان تهیه و تولید شده و هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز یزد پخش می‌شود.

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند، می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک ، شماره کارت های مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه واریز کنند.

سال ۱۳۹۹ با همکاری مردم و خیران  ۳۳۵ مددجوی محکوم مالی جرایم غیرعمد با ۱۱ میلیارد تومان در استان یزد آزاد شدند.

برچسب‌ها یزد سازمان زندان‌ها کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان زندان ها کمک های مردمی یزد سازمان زندان ها کمک های مردمی اخبار کنکور جشن های گلریزان صورت مجازی جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲