Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار مخترع کشورمان موفق شد به عضویت سازمان جهانی، نوآوری و فن‌آوری "یونسکو" در آید.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، لیلا کشاورزی تکواندوکار 23 ساله کشورمان که تاکنون توانسته عناوین جهانی و آسیایی این رشته را در بخش هانمادانگ کسب نماید؛ موفق شد به عضویت سازمان جهانی، نوآوری و فن آوری "یونسکو" در آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کشاورزی در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری کانادا نیز مقام دوم را کسب کرده است و از سوی فدراسیون جهانی این بخش نیز در میان کاندیدا شایسته‌ترین دختر جهان قرار گرفت.

ارتباط با کمیسیون‌های داخلی و بین‌المللی علمی، معرفی اعضاء برای فرصت‌های مطالعاتی و تبدیل شدن به افرادی موثر،  تامین شرایط فنی و خاص در زمینه‌ی فن آوری (خلاقیت، تکنولوژی و...)، مرور و ارزیابی طر‌ح‌ها و ایده‌ها و شرایطی برای تولید آنها،  شرکت در کنفرانس‌های فن آوری و خلاقیت، شرکت در وبینارها و همایش‌های یونسکو، تخصیص تخفیف به شرکت کنندگان خارجی و داخلی در سمینارهای علمی، اختصاص تخفیف به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی یونسکو و باشگاه‌های آموزشی مجازی یونیتک، کشف نخبه ها، محققین فعال و تشکیل گروه‌های تحقیقاتی و دریافت کارت عضویت یونسکو از مزیت‌های عضویت در سازمان جهانی یونسکو است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو بانوان سازمان جهانی فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!