Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:17:01 GMT

فوتی های سوانح رانندگی در ایلام ۳۳ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۱۸۶

فوتی های سوانح رانندگی در ایلام ۳۳ درصد کاهش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: در حالی که ترددهای جاده ای نسبت به مدت مشابه سال بطور چشمگیری افزایش یافت، اما در فروردین امسال شاهد کاهش تعداد کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های استان بودیم.

وی افزود: توسعه چتر نظارتی با استفاده از سیستم های الکترونیکی ثبت تخلفات رانندگی و افزایش حضور تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه و مهم تر از همه، رعایت مقررات از سوی مردم از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کاهش تصادفات جاده ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم، اصحاب رسانه و نهادهای خدمات رسان تاکید کرد: توجه به توصیه های پلیس و رعایت قوانین و مقررات به ویژه رعایت سرعت مجاز و مطمئنه به عنوان مهمترین عامل وقوع تصادفات رانندگی می تواند نقش موثری در پیشگیری از تصادفات رانندگی داشته باشد. 

سارق اماکن عمومی در ایلام دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ جمال موسوی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل های وقوع سرقت و با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ردپای سارق حرفه ای را در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه سارق دارای سوابق کیفری متعددی است ، گفت: متهم در تحقیقات تخصصی پلیسی به ارتکاب ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی که فاقد نگهبان بودند اعتراف کرد.

سرهنگ موسوی افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای اماکن و گماردن نگهبان هشدار داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد، به سرعت موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام کاهش تصادفات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام کاهش تصادفات ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام کاهش تصادفات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت