Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@23:36:02 GMT

برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۲۷۰

برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در تهران آغاز شد

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش نرخ کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ در تاکسی‌ها خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمدروشنی با اعلام این مطلب درتشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تاییدکمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با  ۳۵درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت کند و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده  است که ازامروز رانندگان می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.

وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی می شود و یک  برچسب مندرج به قیمت مصوب  داخل تاکسی‌ها برروی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برسازمان تاکسیرانی شهرتهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بروروی برچسب ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو وتایید  مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را درصورت اسکن نمایش می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی گفت: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

وی گفت: رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

شهردار تهران ادامه داد: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229393 برچسب‌ها ناوگان تاکسیرانی

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • گره اندر گره
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!