Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی جهاددانشگاهی از شروع مرحله جدید طرح سرباز مهارت به‌صورت مکاتبه‌ای- حضوری از اردیبهشت امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، آقای احمد‌حسین سلگی مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی جهاد دانشگاهی با اعلام خبر شروع فاز جدید طرح سرباز مهارت گفت: ایام مقدس سربازی فرصت مناسبی برای خودسازی جوانان، آشنایی با مهارت‌های زندگی و اجتماعی و آماده شدن آن‌ها برای ورود به عرصه کسب‌وکار وزندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهینه‌سازی ایام مقدس سربازی و استفاده مناسب از این فرصت به‌منظور افزایش مهارت و توانمندی جوانان کشور، جهاددانشگاهی با وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای منعقد کرد تا در اجرا و پیاده‌سازی این طرح یاری‌گر قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح باشد.
آقای سلگی بابیان اینکه در مرحله اول این طرح و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، طی جلسات کارشناسی متعدد دوره‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی طراحی و تدوین و برای اجرا به کلیه واحد‌های استانی در سراسر کشور ابلاغ شد ادامه داد: این دوره طی سال‌های 98 و 99 به مدت 80 ساعت برای بیش از 24 هزار سرباز وظیفه و به میزان یک میلیون و 920 هزار نفر ساعت، به‌صورت حضوری در سطح کشور اجرا شد.
مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه‌سازی آموزشی جهاددانشگاهی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌ها به‌صورت حضوری و با توجه به جلسات کارشناسی مقرر شد تا از ابتدای سال 1400 دوره‌ها به‌صورت مکاتبه‌ای- حضوری برگزار شود.
وی ادامه داد: براین اساس تیمی متشکل از خبر‌گان و استادان، محتوای کتب مهارت‌های زندگی و مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی را آماده و در اردیبهشت 1400 به تیراژ 10 هزار دوره و با همکاری سازمان انتشارات جهاددانشگاهی چاپ و به استان‌های مجری ارسال شد و از ابتدای اردیبهشت دوره‌های مذکور و با شرایط ابلاغی جدید در استان‌های کشور اجرا خواهد شد.
گفتنی است، با توجه به ابلاغیه قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، جهاددانشگاهی به‌عنوان عضو ثابت کار‌گروه استانی انتخاب‌شده و همکاران واحد‌های جهاددانشگاهی می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت نسبت به برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های اجرایی استان جهت پیشبرد امور آموزش و کارآفرینی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرباز مهارت نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • برداشت جو قصیل در قم
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟