Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه بردار ایران در وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا با عنوان شمشی به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا امروز در تاشکند ازبکستان ادامه یافت و فروغ یونسی در بخش زنان روی تخته رفت.

پس از پوپک بسامی بود که پیش از این مسابقات خود را برگزار کرده بود، فروغ یونسی دومین دختر وزنه بردار ایران بود که در این رقابتها روی تخته رفت و در گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم با رقبای خود مشکورا رستمووآ از ازبکستان، آنوجین زانگوریک از مغولستان، گلنبات قدیروآ از ترکمنستان، عایشه عمروآ از قزاقستان، یکاترینا بیکووآ از قزاقستان و ونسا سارنو از فیلیپین مسابقه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حرکت یک ضرب

دختر وزنه بردار ایران در اولین حرکت، وزنه ۷۵ کیلوگرم را انداخت. او برای دومین مرتبه که پشت این وزنه قرار گرفت و موفق به مهار آن شد.

یونسی در حرکت سوم، وزنه ۸۱ کیلوگرم را انتخاب کرد که این وزنه را هم انداخت و با همان ۷۵ کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد و در یک ضرب ششم شد.

مدال‌آوران یک ضرب دسته ۷۵ کیلوگرم زنان به شرح زیر هستند:

۱- گل نبات  کادیرووا از ترکمنستان با رکورد ۱۰۲ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- وانسا سارنو از فیلیپین با رکورد ۱۰۱ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- یکاترینا بیکووا از قزاقستان با رکورد ۹۱ کیلوگرم (مدال برنز)

*حرکت دوضرب

فروغ یونسی در حرکت  اول دوضرب، وزنه ۹۳ کیلوگرم را مهار کرد. او در حرکت دوم، وزنه ۱۰۲ کیلوگرم را هنگام قیچی انداخت. کادرفنی برای حرکت سوم یونسی وزنه را به ۱۰۳ کیلوگرم افزایش داد اما دختر وزنه‌بردار ایران این وزنه را نیز انداخت تا با همان ۹۳ کیلوگرم به کار خود خاتمه بدهد.

بدین ترتیب او در پایان دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا در مجموع حرکت یک ضرب و دوضرب رکورد ۱۶۸ کیلوگرم را ثبت کرد و نفر ششم آسیا شد.

در ادامه رقابتهای وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا الناز باجلانی و الهام حسینی روز جمعه ۳ اردیبهشت در دسته ۸۱ کیلوگرم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا وزنه بردار ایران یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند