Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@11:39:03 GMT

ازبین بردن خال‌های بزرگ با روش‌های طبیعی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۸۱۰

ازبین بردن خال‌های بزرگ با روش‌های طبیعی

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، برخی از خانم‌ها از ظهور خال بزرگ روی پوست خود خجالت می‌کشند و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. در این گزارش یک راه حل ساده و ریشه‌ای را به شما ارائه می‌دهیم.

- هنگام شب، مقداری سیر له شده را روی خال خود قرار داده و روی آن را با یک تکه پنبه یا نوار پزشکی کوچک بپوشانید و صبح آن را بشویید و این روش را به صورت روزانه تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- روزانه یک تکه پنبه را با سرکه سیب خیس کنید و به مدت یک ساعت روی خال قرار دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

- قطره‌های روغن کرچک را روی خال ماساژ دهید و این کار را تکرار کنید تا کاملا از بین برود، همچنین می‌توانید از روغن درخت چای استفاده کنید.

- قطرات آب گریپ فروت که غنی از ویتامین C است را نیز می‌توانید روی خال بریزید و چندین بار در روز تکرار کنید.

بیشتر بخوانید

انواع روغن نارگیل و فواید آن چند درمان خانگی برای از بین بردن خال‌های مزاحم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خال ها از بین بردن خال ها فواید سیر سرکه سیب روی خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • خواص روغن اسطوخودوس (فیلم)
  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق