Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:50:14 GMT

جنگ لفظی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان شدت گرفت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۹۸۲

جنگ لفظی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان شدت گرفت

سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان چهارشنبه در اظهار نظری مصاحبه رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با یکی از شبکه‌های تلویزیونی این کشور و تهدید ایروان ، این سخنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «آرکا» «آنا نقدلیان» سخنگوی  وزارت امور خارجه ارمنستان گفت:«چنین اظهاراتی صلح و ثبات منطقه‌ای را به طور جدی تضعیف و ماهیت نادرست اظهارات اخیر باکو در مورد صلح و سازش را آشکار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 «الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در این مصاحبه تهدید کرد که منطقه جنوبی «زنگزور» ارمنستان را به زور تصرف خواهد کرد.

وی گفت: «ایجاد کریدور زنگزور کاملا منافع ملی ، تاریخی و آینده ما را برآورده می‌کند. خواه ارمنستان بخواهد یا نه ، مسیر زنگزور را اجرا خواهیم کرد. اگر ارمنستان بخواهد، ما این مسئله را راحت تر حل خواهیم کرد، اگر این کار را نکند ، ما با زور آن را حل خواهیم کرد.»

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان گفت: «ارمنستان تمام اقدامات لازم را برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود انجام خواهد داد. ما در ارتباط دائم با متحد راهبردی و همه شرکای خود هستیم.»

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان  اما به پاسخ گویی به همتای ارمنستانی خود پرداخت.

به نوشته خبرگزاری «آذر تاج» «لیلا عبدالله یوا» سخنگوی وزارزت خارجه جمهوری آذربایجان گفت، مثل همیشه ، رئیس جمهوری نظرات خود را کاملاً واضح و روشن بیان کرده است.

 وی گفت: «این تهدیدی برای تمامیت ارضی ارمنستان نیست ، بلکه نشانه عزم ما برای پاسخگویی به هرگونه تهدید احتمالی ارمنستان علیه تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان در مرزهای شناخته شده بین المللی است.»

311311

کد خبر 1507396

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان ارمنستان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران