Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدقاسم ناظمی روز چهارشنبه در نشست شورای مقابله با کرونای این اداره کل، با اشاره به گسترش این ویروس در کشور که به تبع آن هشدارهای مراقبتی نیز افزایش یافته و شرایط خاصی را از لحاظ فعالیت عمومی پدید آورده است، گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ و هنر برای افزایش آستانه تاب آوری افراد در برابر مشکلات و معضلات و همچنین در جهت افزایش مشارکتهای اجتماعی و تلطیف فضا، پویشی با عنوان "همه برای سلامتی" با استفاده از ظرفیت تولید و انتشار آثار هنری در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، با تولید و انتشار محتوای هنری و فرهنگی، نشاط و سرزندگی در فضای مجازی ایجاد شود و طبقات اجتماعی مختلف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب و اقناع شوند.

ناظمی خاطرنشان کرد: محتواهای تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان و شعر منتشر و مورد بازدید کاربران مجازی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: ابزار هنر به یاری مجاهدان حوزه بهداشت و درمان رفته و با همراهی مردم باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

وی همچنین از تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه جهت هماهنگی تولید و انتشار اخبار و کارگروه حمایت جهت شناسایی و حمایت از هنرمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا در اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: از هنرمندان استان انتظار می رود با همکاری و اتحاد با یکدیگر، در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، نقش اجتماعی خود را برای هدایت و راهنمایی مردم ایفا کنند و در این روزهای سخت در کنار مردم باشند تا از این برهه با موفقیت عبور کنیم.

وی همچنین از نهادهای اجتماعی و حمایتی خواست تا در برنامه‌های حمایتی خود صنوف مختلف فرهنگی و هنری را هم که در بحران کرونا صدمه دیده‌اند، مد نظر قرار دهند.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی سلامت آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی سلامت آذربایجان شرقی شورای فرهنگ عمومی سلامت آذربایجان شرقی تبریز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» به مناسبت هفته معلم به همت آموزش و پرورش البرز، والدین و دانش‌آموزان مدارس سراسر استان در پیام‌رسان شاد اجرا می‌شود.

هدف از راه‌اندازی این پویش، به تصویر کشیدن فداکاری‌ها، ابتکارها و خلاقیت‌های معلم و به‌نوعی قدردانی از مقام این قشر فرهیخته است تا بستری منسجم و کامل برای تجربه‌نگاری و الگوبرداری از رفتارهای مناسب معلمی فراهم شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند خاطره‌ای از معلم خود را در قالب فایل صوتی یا متنی در پیام‌رسان شاد به آی دی @M_talebian40 ارسال کنند.

کد خبر 6090299

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت