Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@10:37:49 GMT

نفتی‌ها در لیگ برتر فوتبال پا به توپ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۲۳۹

نفتی‌ها در لیگ برتر فوتبال پا به توپ می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فرداشب با برگزاری ۳ بازی در شهر‌های مسجد سلیمان، قائم شهر و اراک آغاز می‌شود که ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان میزبان نبرد تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان خواهد بود.

محمود فکری که به تازگی به نفت مسجدسلیمان بازگشته در اولین مسابقه توانست سپاهان را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت برای رسیدن به میانه‌های جدول است و در این بازی خانگی قطعا برای برد تلاش می‌کند.

نفت اگر در این مسابقه پیروز شود در همان رتبه دوازدهم باقی می‌ماند و برای خود محدوده نسبتا امنی را ایجاد می‌کند. مس رفسنجان هم که در اولین سال حضورش در لیگ برتر فراتر از تصور و انتظار نتیجه گرفته در حال حاضر روی پله پنجم است و در صورت برنده شدن می‌تواند به به طور موقت به رتبه چهارم جدول هم صعود کند.

در بازی رفت مس رفسنجان ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان را شکست داد و اکنون نفتی‌ها برای جبران آن شکست هم تلاش خواهند کرد، فکری می‌خواهد توانایی‌هایش را در لیگ برتر ثابت کند و بعد از کنار رفتن از استقلال انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد.

محسن طرحانی و مسیح زاهدی ۲ بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان بازی با نفت مسجدسلیمان را به علت مصدومیت از دست دادند و حسن اکرمی به همراه محمد رضا منصوری و هادی طوسی این بازی را قضاوت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر مسابقات فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که تا قبل از مسابقه اخیر با مس رفسنجان کمترین شانس را برای بقا در لیگ برتر داشت، با پیروزی در این مسابقه خانگی و کسب سه امتیاز ارزشمند حالا شانس بیشتری برای حفظ سهمیه خود به دست آورده است.

فراز کمالوند و شاگردانش که به امتیاز 19 رسیده‌اند در 4 هفته پایانی لیگ برتر برای بقا به آب و آتش خواهند زد و برای این منظور با برد اخیر روحیه بیشتری هم پیدا کرده‌اند.

نفتی‌ها حالا خود را برای مسابقه سخت و حساس با آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر آماده می‌کنند. آنها با تیمی بازی دارند که در دو هفته گذشته نیز با دو قعرنشین دیدار کرده است. اراکی‌ها دو بازی گذشته خود را مقابل فولاد خوزستان و پیکان تهران برگزار کردند که از این دو بازی 4 امتیاز کسب کردند و بازنده نشدند.

بی‌شک بازی کردن با شاگردان مجتبی حسینی که توانایی‌های فنی خود را به خوبی نشان داده‌اند، روز سختی را می‌تواند برای فراز کمالوند رقم بزند. این سرمربی باتجربه اما امید دارد با توجه به نبرد حساس فولاد مقابل استقلال و دیدار رودرروی نساجی و استقلال خوزستان با پیروزی در اراک در جدول بالاتر بیاید و از شانس بقای بیشتری برخوردار شود.

دیگر خبرها

  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود