Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه کمیته برنامه که با حضور قلاوند معاون عمرانی فرماندار، پاپی بخشدار بخش مرکزی، قلاوند بخشدار الوار و تعدادی از مدیران دستگاه اجرایی در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: ۲پروژه بزرگ شهرستان شامل بیمارستان امام رضا (ع) شهر بیدروبه و سد بالارود بزودی طی روز‌های آینده افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی سالیان گذشته پروژه‌های بزرگی در بخش‌های فرهنگی ورزشی، آموزشی، عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان صورت گرفته است

جهانگیری با بیان اینکه مدیران باید جهادی و مردمی باشند، ادامه داد:مسئولان به صورت شبانه‌روز پیگیر پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی شهرستان باشند و در روستا‌های شهرستان در بحث آب برق، ارتباطات، جاده و اشتغال زایی اقدامات کم نظیری صورت گرفته است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: ۴۸پروژه در بخش‌های مختلف از اعتبارات استانی و نفت در اندیمشک در دست اجرا هستند که این پروژه‌ها بین ۳۰تا ۹۰درصد پیشرفت داشته اند و با پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکنون اعتبارات بسیار خوبی به شهرستان تزریق شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی