Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@02:45:58 GMT

معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۴۴۶

معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش

به گزارش خبرآنلاین از کیش:  با حضور حمید رضا مومنی مشاوررییس جمهورو دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور و جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش وشرکت هواپیمایی کیش در تهران برگزار شد با اعطای احکامی جداگانه از سوی مشاوررییس جمهورو دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور ، «ابراهیم سیه جانی» و «محمد ترکمانه» به عنوان «اعضای هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش ایر» منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پایگاه خبری شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، مشاور رئیس جمهور در این احکام آورده است؛ به موجب این حکم و با عنایت به صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۲۵ / ۰۱ / ۱۴۰۰ شرکت هواپیمایی کیش (سهامی خاص) بدینوسیله جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت مذکور منصوب می‌نمایم.

امید است در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» و ارائه خدمات مناسب با هدف حضور در بازار های داخلی، منطقه ای و جهانی ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم آورید.

توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام ومردم شریف ایران از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

46

کد خبر 1507378

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد شرکت هواپیمایی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید