Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محمدحسین کنعانی زادگان پستی را در صفحه خود منتشر کرده است.
به گزارش آریا، محمدحسین کنعانی زادگان پس از روبرو شدن با انتقادات، یک پست عجیب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. شب گذشته تیم های پرسپولیس و گوای هند به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخ پوشان ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که سرخ ها صاحب ضربه پنالتی شدند، محمدحسین کنعانی زادگان اصرار داشت ضربه را خودش بزند ولی این موضوع با مخالفت یحیی گل محمدی همراه شد.
پنالتی اول پرسپولیس را مهدی ترابی تبدیل به گل کرد اما دقایقی بعد سرخ ها دوباره صاحب ضربه پنالتی شدند. این بار مدافع پرسپولیس پشت ضربه قرار گرفته و پنالتی را از دست داد. کنعانی زادگان ضربه خود را به وسط دروازه زد و دروازه بان گوا با وجود اینکه مسیر توپ را اشتباه تشخیص داده بود، چون ضربه به وسط بود، با پای خود توپ را مهار کرد.
از همان لحظه که کنعانی زادگان پنالتی را از دست داد، برخی هواداران شروع به انتقاد از او کردند و بعد از بازی هم برد پرسپولیس تا حدودی زیر سایه از دست رفتن این پنالتی، نحوه پنالتی زدن کنعانی زادگان و از همه مهمتر اصرار او برای زدن ضربه قرار گرفت. چند ساعت بعد از پایان بازی کنعانی زادگان در فضای مجازی یک پست گذاشت و مدعی شد به خاطر علی انصاریان دوست داشته پنالتی بزند چون انصاریان به او گفته نترس و پنالتی بزن و ادعا کرد این سبک پنالتی زدن را علی انصاریان دوست داشته است.
اما برخی هواداران پرسپولیس از همین پست کنعانی زادگان هم ایراد گرفتند و به او تذکر دادند در گام نخست ساعت 4 صبح موقع پست گذاشتن و بیدار بودن برای بازیکن حرفه ای نیست. در گام دوم هم به این موضوع اشاره کردند که انصاریان ضربات خود را با روی پا و به وسط دروازه نمی زده و پنالتی هایش را با بغل پا به گوش دروازه می فرستاده است. البته در فضای مجازی سر موضوع کنعانی زادگان اختلاف نظر وجود دارد. یک عده اعتقاد دارند این موضوع ممکن است برای همه پیش بیاید و هر بازیکنی ممکن است پنالتی از دست بدهد. عده ای هم معتقدند کنعانی زادگان نباید اصرار می کرده ضربه را بزند چرا که تیم بزرگتر دارد و سرمربی باید در این خصوص تصمیم می گرفته است.
 دیدار تیم‌های پرسپولیس و گوای هند در حالی با برتری 2-1 قرمزها به اتمام رسید که شاگردان یحیی گل‌محمدی فرصت این را داشتند تا در پایان نیمه اول گل سوم را هم بزنند اما برخلاف پنالتی اول، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع شماره شش قرمزها پشت توپ ایستاد و این بار کادرفنی اجازه داد او ضربه را بزند. کنعانی که سابقه گل کردن پنالتی در بازی با النصر عربستان را داشت، شوت خود را محکم به وسط دروازه زد و در حالی که تصور می‌شد سینگ گلر جوان هندی ها با پرش به کناره ها فریب بخورد و دروازه اش باز شود اما این اتفاق رخ نداد و او با پا به خوبی این پنالتی را مهار کرد تا مدافع سرخ ها مغموم و ناراحت شود.
پس از بازی انتقادات بسیار زیادی از سوی هواداران پرسپولیس نسبت به کنعانی انجام شد. آن‌ها معتقد بودند که باتوجه به تصمیم کادرفنی، پنالتی زن اول تیم باید پشت توپ می‌ایستاد و وقتی ترابی در این راه موفق بوده، دلیلی برای تغییر زننده ضربه وجود ندارد. در این بین البته حامیان کنعانی‌زادگان هم بودند که با اشاره به نتیجه بازی، انتقادات را سخت‌گیرانه قلمداد می‌کردند.
حالا چند ساعت پس از پایان بازی، کنعانی‌زادگان با انتشار پستی در اینستاگرام، دلیل زدن ضربه به وسط دروازه را توصیه زنده یاد علی انصاریان دانسته است. او نوشت: «دلم تنگه برات داش علی. امروز 75 روز شد که نداریمت. یادته گفتی پنالتی بزن حسین. نترس حسین... گفتی دلت قرض باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می‌زنم گفتی محکم بزن وسط.»
وی افزود: «چند بازی می‌خوام یک پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه این که بخوام خودنمایی کنم که من ذره ای در مقابل هوادار نیستم. این هوادار حسین کنعانی رو ساخته و هیچوقت فراموش نمیکنم. داش‌علی دعا کن، برای من و برای تیم.»
این پست که حدود 200 هزار لایک نیز به خود گرفته، با کامنت های متفاوتی نیز از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. عده‌ای از آن‌ها اعتقاد دارند که کنعانی‌زادگان نباید این ادعا را در مورد علی انصاریان مطرح می‌کرد که امکان صحبت درباره آن برایش ممکن نیست و بخشی دیگر هم باتوجه به نیت مدافع پرسپولیس، به حمایت از او پرداخته‌اند.
آنچه که باعث برخی نارضایتی ها از تصمیم کنعانی شده، فشاری است که در نیمه دوم و بعد از هدر دادن این پنالتی ممکن بود روی دروازه پرسپولیس بیاید و برد قاطع این تیم را با یک نتیجه شکننده تغییر دهد. از طرف دیگر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازی رودررو اهمیتی ندارد و تفاضل گل در اولویت است. بنابراین گلزنی کنعانی زادگان می‌توانست مسیر صعود قرمزها را هموارتر کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینستاگرام پرسپولیس علی انصاریان کنعانی زادگان محمدحسین کنعانی زادگان وسط دروازه علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد