Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:44:08 GMT

انتقال مصدوم به اصفهان با بالگرد اورژانس هوایی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۵۱۶

انتقال مصدوم به اصفهان با بالگرد اورژانس هوایی

سخنگوی اورژانس اصفهان از انتقال یک بیمار با بالگرد اورژانس هوایی از داران به اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی، اظهار کرد: مصدوم این حادثه در بیمارستان شهید رجایی داران بستری بوده و در ساعت ۱۵:۱۴ امروز برای انتقال وی به اصفهان یک فروند بالگرد از اورژانس هوایی اصفهان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمار تصادفی که یک زن ۲۵ ساله بود از بیمارستان شهید رجایی داران به پد بیمارستان الزهرا (س) و بعد از آن به بیمارستان کاشانی منتقل شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان در خصوص زمان پایان مأموریت هوایی برای انتقال مصدوم، خاطرنشان کرد: این مأموریت در ساعت ۱۷:۰۵ به اتمام رسید.‌

کد خبر 488493

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس ۱۱۵ اصفهان ماموریت اورژانس سخنگوی اورژانس اصفهان اورژانس هوایی اورژانس اصفهان مصدوم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی