Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@18:44:24 GMT

پاسخ کنایه آمیز مهدی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۶۴۸

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ پاسخ ابراهیم شکوری را داد. ناطقان: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دربی برگشت لیگ بیستم روز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد اما ابراهیم شکوری  امروز اعلام کرد امیدوار است سازمان لیگ دربی را مانند نیم‌فصل اول با تعداد بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کند و در غیر این صورت، پرسپولیس وارد دربی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اظهارات ابراهیم شکوری گفت: باشگاه پرسپولیس صاحب اختیار است و تصمیم گیرنده خودشان هستند. آن‌ها در رسانه صحبت کردند اما ما در رسانه پاسخشان را نمی‌دهیم. اگر مکاتبه‌ای کرده‌اند، پاسخ نامه‌شان را می‌گیرند.

وی افزود: پرسپولیس نماینده خوب کشور ما است و بهتر است تمرکزشان روی لیگ قهرمانان باشد. ما روی برنامه مسابقاتی که اعلام کردیم، هستیم. نباید وارد چالش حاشیه درست کردن برای باشگاه پرسپولیس شویم. ابراهیم شکوری خودش صحبتی را مطرح کرده و خودش هم باید جواب بدهد. این‌ها چالش‌های هواداری است که باشگاه پرسپولیس برای خودش درست می‌کند.

مهدی در مورد اینکه آیا ممکن است تاریخ دربی تغییر پیدا کند، اظهار داشت: تاریخ دربی در برنامه‌ای که اعلام کردیم وجود دارد. صحبت ابراهیم شکوری برای ما قابل احترام است اما اصلا علاقه‌ای نداریم درگیر چالش‌های هواداری شویم. باشگاه پرسپولیس هر فرمایشی دارد کتبا ارائه بدهد و کتبا هم پاسخ بگیرد. رسانه جای پرسش و پاسخ نیست. منبع: مشرق برچسب ها: پاسخ کنایه آمیز ، مهدی ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پاسخ کنایه آمیز مهدی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس ابراهیم شکوری سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا