Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:27:06 GMT

عذرخواهی رسمی مالک آمریکایی یونایتد از هواداران

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۳۰۳

عذرخواهی رسمی مالک آمریکایی یونایتد از هواداران

مالک باشگاه منچستر یونایتد به شکل رسمی از هواداران این تیم به خاطر موافقت‌ اولیه شان برای حضور در سوپرلیگ عذرخواهی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی ترین اتفاق دنیای فوتبال طی ماه های اخیر جایی رخ داد که 12 باشگاه اروپایی خبر از شکل گیری مسابقاتی به نام سوپرلیگ دادند؛ اتفاقی که عصبانیت نهادهای مختلف از جمله یوفا و فیفا را به همراه داشت اما شاید مهمتر از همه هواداران بودند که به شکل جدی مخالفت خود را با برگزاری این تورنومنت نشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع همین اعتراضات تاثیر زیادی داشت تا 10 باشگاه انصراف خود را از حضور در سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده و پرونده این مسابقات خیلی زود بسته شود.

 

هواداران منچستریونایتد نیز به شدت از تصمیم این باشگاه و سران آمریکایی آن که به گلیزر ها شهرت دارند، عصبانی شده بودند. در همین ارتباط اکنون و بعد از انصراف منچستریونایتد از حضور در لیگ اروپا، گلیزرها به شکل رسمی از هواداران شیاطین سرخ عذرخواهی کرده‌اند.

 

 

 

 

در بیانیه جوئل گلیزر، مالک منچستریونایتد، آمده است: " برای همه هواداران منچستر یونایتد؛ طی چند روز گذشته همه ما شاهد شور و اشتیاق بزرگی هستیم که فوتبال ایجاد می کند. وفاداری عمیقی که هواداران ما به این باشگاه بزرگ دارند.  شما مخالفت خود را با سوپرلیگ اروپا کاملاً واضح اعلام کردید و ما این موارد را گوش دادیم. ما اشتباه فهمیدیم و می خواهیم نشان دهیم که می توانیم همه چیز را درست کنیم.  اگرچه زخم ها تازه هستند و من می فهمم که بهبود آن ها طول می کشد.

 

من شخصاً متعهد شده ام اعتماد مجدد خود را نسبت به هواداران خود جلب کنم و از پیامی که با چنین اعتقادی صادر کرده اید بیاموزم. ما همچنان معتقدیم که فوتبال اروپا باید در دراز مدت پایدارتر شود. با این حال ما کاملاً قبول داریم که سوپرلیگ روش درستی برای رسیدن به این هدف نبود. در تلاش برای ایجاد اوضاع پایدارتر ما نتوانستیم احترام کافی به سنتهای ریشه دار را نشان دهیم و از این بابت متاسفیم. این بزرگترین باشگاه فوتبال جهان است و ما به دلیل ناآرامی های این چند روز گذشته عذرخواهی می کنیم.

 

برای ما مهم است که آن را درست بیان کنیم.  منچستریونایتد میراثی غنی دارد و ما مسئولیت خود را برای پیروی از سنت ها و ارزش های عالی آن می شناسیم. همه گیری ویروس کرونا بسیاری از چالش های منحصر به فرد را ایجاد کرده است و ما به نحوه واکنش منچستر یونایتد و هوادارانش از منچستر و سراسر جهان نسبت به فشارهای عظیم طی این مدت افتخار می کنیم.

 

 

 

 

ما همچنین می فهمیم که باید با شما هواداران بهتر ارتباط برقرار کنیم زیرا شما همیشه در قلب باشگاه خواهید بود. می توانید اطمینان داشته باشید که ما اقدامات لازم را برای بازسازی روابط با سایر ذی‌نفعان در طول مسابقات انجام خواهیم داد؛ با هدف همکاری در زمینه یافتن راه حل های مسائل بلند مدت فوتبال.

 

حال حاضر اولویت ما ادامه حمایت از همه تیم های مان است زیرا آنها برای پایان دادن فصل به شکلی قدرتمند تلاش می کنند. در پایان می خواهم درک کنم که با حمایت شما اینجا را به باشگاهی فوق‌العاده تبدیل کرده است و ما به خاطر آن از شما متشکریم. با احترام، جوئل گلیزر‌."

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان