Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه بیشترین میزان رعایت مصوبات ستاد کرونا مربوط به مجالس مذهبی و جامعه دینی بوده است، گفت: مراسم شب های قدر با رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه ستاد مبارزه کرونا با موضوع مراسمات شب های قدر و ماه مبارک رمضان درمحل استانداری ایلام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و مدیران دستگاه های اجرایی و مذهبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ ایلام در این نشست با تقدیر از همکاری خوب ستاد استانی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی به بیان برنامه ها و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان پرداخت.

 

حجت الاسلام «محمد فتاحی» تصریح کرد: برگزاری جشنواره محله همدل در سطح محلات شهر ایلام و با محوریت مساجد محل، اجرای فعالیت های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و تبلیغی در مساجد و صدا و سیما همچنین تولید محتوا تبلیغی در فضای مجازی و بازنشر آن در کانال های مختلف سطح استان از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان بوده است.

 

وی از برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات شب های قدر در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان خبر داد و افزود: در سه پیک گذشته کرونا بیشترین میزان رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مربوط به مجالس مذهبی و جامعه دینی بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان‌ ایلام یادآور شد: هیئت های مدهبی، مساجد و نهادهای مردمی دینی و فرهنگی در ادامه هم نهایت تعامل و همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا تا ریشه کن کردن این بیماری خواهند داشت.

 

گفتنی است، « معروف بسطامی» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، و «صادقی فر» معاون بهداشتی علوم پزشکی استان از اداره کل تبلیغات اسلامی استان  وه مه متولیان مذهبی تقدیر کردند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم شب های قدر ماه مبارک رمضان کرونا مساجد مبارزه با کرونا تبلیغات اسلامی ستاد مبارزه شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر