Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تزریق واکسن کرونا از کشور عقب نیستیم و در برخی موارد از استان های هم طراز خود هم جلوتر هستیم.

"حسین کلانتری" از برخی بداخلاقی ها انتقاد کرد و افزود: در فضای مجازی سخنانی منتشر شد و می گفتند که استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز واکسیناسیون رو آغاز نکرده و از سایر استان ها عقب است که این در راستای ناامید کردن مردم و زیر سوال بردن خدمات نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: واکسن ها در چهار مرحله به استان ارسال شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۶ دوز واکسن وارد استان شده که از این میزان ۷ هزار و ۲۰۷ دوز آن تزریق شده است.
کلانتری تاکید کرد: کار واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و مابقی گروه های هدف در دست انجام است و طبق سند ملی به گروه های مشخص شده واکسن تزریق می شود.
وی بیان کرد: خارج از چارچوب سند ملی هیچ مقامی و هیچ شخصی حق دریافت واکسن خارج از برنامه زمانبندی ندارد و تاکنون در این باره موردی از تخلف مشاهده نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون باید شفاف سازی و به اطلاع مردم رسانده شود تا در این باره دغدغه ای نداشته باشند.
کلانتری تصریح کرد: در مکاتبه ای با وزیر بهداشت علاوه بر افزایش آزمایشگاه های سلولی در شهرستان های بزرگ بویراحمد، گچساران و کهگیلویه، درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا افزون بر سهمیه استان انجام شد و معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز به عنوان معین استان در ستاد کرونا هم مکاتباتی داشته است.
وی اظهار کرد: طبق پیش بینی ها تا پایان سال واکسیناسیون تمامی افراد صورت می گیرد ومردم باید در این چند ماه بیش از گذشته در رعایت پروتکل ها بکوشند تا تزریق واکسیناسیون برای همه انجام گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین خواهان راه اندازی دو آزمایشگاه سلولی و مولکولی دیگر برای در شهرستان های گرمسیری استان هستیم و مقدمات کار و نامه نگاری ها به وزارت بهداشت انجام شده است.
کلانتری ادامه داد: به دنبال سرعت کار در نمونه گیری های کرونا هستیم تا از طریق آن بیماریابی فعال تر و به موقع پیشگیری ها انجام شود.
وی بیان کرد: درصد کشندگی ویروس کرونا در کشور ۳.۱ و در استان ۱.۱ درصد است.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادقانه را خواستار شد و خاطرنشان کرد : باید هم از طریق صدا و سیما و هم خبرگزاری ها و سایت ها و روزنامه ها اطلاع رسانی به افکار عمومی به صورت دقیق و مستمر ادامه باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد