Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود میرلوحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یک گفت‌وگو با ایلنا از کاهش نیروهای شهرداری تهران به ۵۹ هزار نفر خبر داد و گفت: ۶۸ هزار کارمند شهرداری تهران را که تا ۶ ماه نیز آمار درستی از تعداد دقیق آنها وجود نداشت، در این دوره به ۵۹ هزار نفر رساندیم. همچنین وی افزود: ۲۰۰ نفر از رشته‌های ارشد و دکترای دانشگاه‌های برتر در رشته‌های مرتبط را وارد مجموعه کردیم تا در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به کمک شهر بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی ذاکری، قائم مقام اسبق معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در واکنش به اظهارات این عضو شورای پنجم تهران تصریح کرد: آقای میرلوحی ادعا کرده‌اند ۶ ماه آمار درستی از تعداد دقیق کارکنان شهرداری تهران نداشته‌اند! در حالی که کافی بود از اداره کل منابع انسانی استعلام کنند تا در لحظه، اسم و محل خدمت کارکنان به ایشان اعلام شود!

وی همچنین در ادامه افزود: نکته عجیب‌تر اینکه حتی با وجود گذشت ۴ سال، ایشان همچنان آمار درستی از تعداد دقیق کارکنان شهرداری تهران ندارند، چون زمان آغاز به کار شورای پنجم، تعداد نیروهای شاغل در شهرداری تهران ۶۳ هزار نفر بود و معلوم نیست این ۵ هزار نفر از کجا در دوره اصلاحات به مجموعه اضافه شده‌اند!

ذاکری با اشاره به ادعای میرلوحی مبنی بر به‌کارگیری ۲۰۰ نفر از رشته‌های ارشد و دکتری در شهرداری تهران برای کمک به تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، اظهار کرد: واقعاً در بین ۵۹ هزار نیروی شهرداری تهران، ۲۰۰ نیروی باتجربه، تحصیل‌کرده و شایسته برای کمک به مدیران وجود نداشت که این نیروهای تازه‌وارد را بدون طی کردن سلسله مراتب اداری به عنوان دستیار مدیران استخدام کردید؟ و البته ای کاش به نیروهایی که در این مدت با تعلقات حزبی و جناحی وارد شهرداری تهران شدند هم اشاره می‌کردید.

قائم مقام سابق معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خطاب به این عضو شورای شهر تأکید کرد: شما با خانه‌نشین کردن بخشی از کارکنان رسمى شهردارى تهران که تجربه و تخصص اداره و تمشیت امور شهر را داشتند و با ورود مدیرانی از خارج مجموعه، هزینه سنگین حقوق و مزایای ویژه آنها را بر شهردارى تهران تحمیل کردید، در صورتی که استفاده از کارکنان رسمى، دلسوز و کاربلد شهردارى تهران، هزینه‌های بسیار کمتر و دست‌آوردهای بسیار بیشتری براى شهر و شهروندان داشت.

ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: کاش ایشان اشاره می‌کردند که برای ۵۹ هزار نیروی باقی‌مانده شهرداری تهران به جز مازاد دانستن، نامطلوب خواندن و بی‌کیفیت نامیدن آنها از جانب برخی همکارانتان یا کاهش اضافه‌کاری و ایام تعطیل و مزایای رفاهی و معیشتی و ریاضت دادن به آنها و خانواده‌شان چه اقدام مؤثری انجام داده‌اید؟

ذاکری در خاتمه به میرلوحی توصیه کرد: در ساختمان مرکزی شهرداری تهران یا هر یک از شهرداری‌های مناطق قدم بزنید و از همکاران، میزان رضایتمندی آنها از عملکرد خودتان و دوستانتان را در این دوره سؤال کنید یا یک نظرسنجی ساده در سایت شهرداری تهران در این مورد انجام دهید و نظر واقعی کارکنان شریف شهرداری تهران را جویا شوید و نتیجه آن را برای اطلاع عموم اعلام فرمایید.

لینک کوتاه: asriran.com/003H3l

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران آمار درستی عضو شورای هزار نفر ۵۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر