Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:32:08 GMT

مجید حسینی نظاره‌گر توقف ترابزون

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۸۰۶

مجید حسینی نظاره‌گر توقف ترابزون

ترابزون اسپور در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل گالاتاسرای به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از رقابت‌های هفته سی و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که برخلاف دیدار گذشته‌اش سید مجید حسینی را در جمع ۱۱ بازیکن اصلی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه تُرک تلکام استانبول با تیم رده سومی گالاتاسرای دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اِدگار ای در دقیقه ۷۶ برای ترابزون اسپور گلزنی کرد و در زمین حریف خود پیش افتاد، اما در حالی که این برد می‌توانست فاصله آنها با گالاتاسرای رده سومی را به ۳ امتیاز کاهش دهد، دروازه یاران حسینی در لحظات پایانی باز شد.

 

گالاتاسرای که نمی‌خواست بازنده این مسابقه باشد، در دقیقه ۵+۹۰ توسط اِمره آکبابا مهاجم تعویضی خود گل تساوی را به ثمر رساند و یک امتیاز از یاران حسینی گرفت.

 

ترابزون اسپور با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و ضمن اینکه فاصله ۶ امتیازی‌اش با گالاتاسرای رده سومی حفظ شد، در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه ماند.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در این فصل ۱۵ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و در دیدار هفته قبل نیز حضور کامل در زمین داشت، در مسابقه امشب مقابل گالاتاسرای تا پایان نیمکت‌نشین بود.

ترابزون ترکیه سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون ترکیه سید مجید حسینی ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)