Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-09@00:24:39 GMT

پرسپولیس در گروه استقلال بود یک امتیاز هم نداشت!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۹۰۲۹

پرسپولیس در گروه استقلال بود یک امتیاز هم نداشت!

رویداد۲۴  تیم فوتبال استقلال با کسب نتایج مطلوب در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهره یک مدعی را از خود در منطقه غرب قاره بزرگ نمایان کرد.

مهدی فنونی زاده مدافع اسبق تیم استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال و برخی کری خوانی‌های مسئولان قدیم باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی درباره گروه این تیم حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

شرایط استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی کردید؟
به نظر من تیم غوغا کرده است. فقط خدا کند که غرور آنها را نگیرد. این بدترین چیزی است که استقلال تصور کند می‌تواند به همه تیم‌ها سه یا چهار گل بزند. اگر غرور استقلال را نگیرد این تیم می‌تواند تا مراحل بالا به سادگی برود. البته یک نکته را نباید فراموش کرد.

چه نکته‌ای؟
این که تیم استقلال این پیروزی‌ها را مدیون هوادارانش است. البته قبول داریم که کادرفنی زحمت می‌کشد. در آن حرفی نیست، ولی سرمایه اصلی باشگاه هواداران هستند که در همه این مدت پشت تیم بودند و با دلگرمی‌دادن به کادر فنی و بازیکنان باعث شدند استقلال امروز این نتایج را کسب کند. البته نقش باشگاه هم مهم است.

باشگاه چه کمکی کرده است؟
باشگاه هم انصافاً در این مدت هر کاری کادرفنی خواسته برایش انجام دادند. در واقع مدیریت باشگاه دربست در اختیار کادر فنی بوده است. هر وقت پول خواستند، دادند. بازیکنی رفته بود و قهر کرده بود او را برگرداندند. گفتند هیچ کس سر تمرینات نیاید، لیدرها را هم از حضور در تمرینات منع کردند. دیگر این کادر فنی چه می‌خواست که باشگاه در اختیارش نگذاشت!

بیشتر بخوانید: رقابت پنهانی پرسپولیس با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

گروه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
- به خدا اگر پرسپولیس در این گروه قرار داشت الان یک امتیاز هم نگرفته بود.

اما برخی مسئولان سابقه باشگاه پرسپولیس در صفحات مجازی عنوان کردند که از قبل گفته بودند گروه استقلال آسان ترین گروه غرب آسیا است. واقعا اینطور است؟
به خدا قسم اگر پرسپولیس در گروه الدحیل، الشرطه و الاهلی بود تا الان یک امتیاز هم نداشت. آنها خودشان در گروه هندی‌ها با تیم راج‎کاپور بازی می‌کنند که تازه اولین بار است در لیگ آسیا حضور پیدا کرده! ولی دیدیم که چطور به سختی با نتیجه دو بر یک هندی‌ها را شکست دادند.

نقش کادر فنی استقلال در این موفقیت‌ها چقدر پررنگ است؟
قطعاً فرهاد مجیدی و فراز کمالوند نقش مهمی‌در این نتایج داشته‌اند ولی من شاید بتوانم بگویم که نقش فراز حتی بیشتر از مجیدی است. مجیدی در دوره ای که مربی تیم امید بود بازهم ازهمین کمالوند مشاوره می‌گرفت. فراز کمالوند را از قدیم می‌شناسم و می‌دانم چه مربی باهوشی است. تجربیاتی که کمالوند داشته حالا به کمک فرهاد مجیدی آمده. استقلال انصافاً خوب بازی می‌کند.

شیوه بازی استقلال را می‌ پسندید؟
استقلال برخلاف پرسپولیس که در مسابقاتش یلخی بازی می‌کند و هیچ تاکتیک درست و حسابی ندارد دائم در طول یک مسابقه در حال تغییر تاکتیک است. ما در یک ۹۰ دقیقه شاهد تغییر ۳ تا ۴ سیستم در ترکیب تیم استقلال هستیم.

شما فکر می‌کنید استقلال و پرسپولیس در این دوره با هم روبرو می‌شوند؟
امیدوارم این اتفاق در روز فینال غرب آسیا رخ بدهد تا پرسپولیسی‌ها بفهمند فوتبال در سطح بین المللی چه تفاوت‌هایی دارد! زودتر از آن فایده ای ندارد.

حرف آخر؟
امیدوارم نتایج خوب تیم همچنان تداوم داشته باشد تا هواداران خوشحال باشند.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!

خارجی های استقلال درخشیدند تا آبی ها صدر را از دست ندهند.

طرفداری | استقلال با کمک خارجی هایش به پیروزی مهمی رسید.

استقلال امشب به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که آبی پوشان با یک گل از ذوب آهن عقب بودند اما در نیمه دوم کامبک زدند.

در بازی که به نظر گره خورده می آمد، استقلال دو بار با کمک خارجی هایش به گل های مهمی رسید. گل اول را ماشاریپوف با یک شلیک مهار نشدنی ثبت کرد، گل زیر طاقی که مهارش برای محسن فروزان محال بود.

در حالی که آبی پوشان خودشان را برای از دست دادن صدر جدول آماده می کردند و بلانکو هم در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت، ناگهان یک موشک از سوی در دقایق پایانی باعث شد ورزشگاه آزادی منفجر شود.

گوستاوو بلانکو هرچند عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت اما بار دیگر طرفداران را ناامید نکرد و با یک ضربه دیدنی، صدر را به استقلال هدیه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است