Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بیمارستان غرضی اصفهان گفت: از همراهان بیماران می‌خواهیم که درخواست ملاقات برای بیماران را نداشته باشند. خود این موضوع می‌تواند در انتشار بیماری بسیار موثر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در موج چهارم کرونا، انتشار ویروس  منحوس شدت و سرعت بالایی در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان نیز از  مانند دیگر استان‌ها گرفتار این سرعت شده و هر روز آمار فوتی‌های بیشتر به خود می‌بیند.

مطابق با آخرین اعلام علوم پزشکی اصفهان 2237 مبتلای جدید در استان شناسایی شدند و 40 بیمار حاد تنفسی جان باختند و آمار نشان می‌دهد میانگین سن بستری‌شدگان کرونایی حدود 20 سال کمتر شده و به 58 سال رسیده است.

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان غرضی با بیش از ظرفیت خود در خدمت بیماران کوید هست مراجعه بیماران بسیار زیاد شده و سن مبتلایان کاهش پیدا کرده، سرعت انتشار بسیار زیاد شده و این باعث شده که ورودی بیمارستان بسیار زیاد شود.

آرش علیزاده افزود: ما در قسمت‌های مختلف تخت اضافه کردیم تا بتوانیم بیماری را پوشش دهیم و از طرفی کلینیک‌های تنفسی راه انداختیم که تا بتوانیم عده‌ای را به صورت سرپایی و عده‌ایی که نیاز به بستری کوتاه مدت دارند را پوشش دهیم.

روزانه 1300 تا 1400 تست کرونا در استان یزد گرفته می‌شودروزهای سخت کرونایی در چهارمحال و بختیاری؛ عادی‌انگاری‌ها کار دست مردم دادسخنگوی وزارت بهداشت: ابتلا به کرونا به‌شدت رو به افزایش است/ تعداد بستری‌ها 4برابر شده/ واکسیناسیون مردم عادی احتمالاً در پاییز

وی بیان کرد: از طرفی میزان ورودی آی سی یو‌ها چهار برابر در بیمارستان افزایش پیدا کرده است و کادر درمانی با وجود خستگی تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به بیماران انجام می‌دهند اما مسئله مهم این است که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود پاسخگویی بسیار سخت می‌شود.

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان گفت: از همراهان بیماران می‌خواهیم که درخواست ملاقات برای بیماران را نداشته باشند. خود این موضوع می‌تواند در انتشار بیماری بسیار موثر است و سبب می‌شود که پس از بستری شدن بیماری یکی دیگر از نزدیکان پس از 2 هفته بستری شود و این مورد کنترل بیماری را بسیار سخت می‌کند.

انتهای پیام/163/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان غرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم