Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:41:02 GMT

دخترها به ناصر حجازی شماره می‌دادند، پاره می‌کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۹۳۹۰

بهروز سلطانی دروازه بان پرسپولیس در دهه ۶۰ خاطره ای از دوران اوج ناصر حجازی اسطوره تیم رقیب تعریف می‌کند که نشان از احترام او به گلر افسانه ای استقلالی‌ها دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سلطانی که در اوج دوران افتخار پرسپولیس در دهه شصت زیر نظر علی پروین، شماره یک سرخپوشان را می پوشید، در وصف اخلاق مرحوم ناصرحجازی گفت: جوان های اين دوره و فوتبالیست های نسل جوان باید حجازی را بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فوتبالیستی حرفه ای با اخلاق والا بود. دخترها به حجازی شماره می دادند، همه را پاره می کرد؛ هیچ بدی از او ندیدم!

 گلر قدیمی پرسپولیس و تیم ملی ایران که جزو اولین دروازه بان های لژیونر فوتبال ایران بود، درباره دشواری زندگی فوتبالیست ها در دوره بازی خودش می گويد و از هم دوره ای هایش حسابی تعریف و تمجید کرد که بازیکنان فعلی در سطح آنها نیستند.

گلر سابق پرسپولیس با ذکر خاطراتی جالب و شنیدنی، درباره همدوره ای شدن با سال های پایانی بازی ناصر حجازی، از شوخی های همیشگی مرتضی فنونی زاده و نمایش های درخشان ستاره خط دفاعی تیم ملی و پرسپولیس یعنی محمد پنجعلی گفت.

بهروز سلطانی درباره علی پروین نیز او را مدیر بزرگ تاریخ فوتبال ایران خواند که پرسپولیس را به اوج رساند و قهرمانی هاي پیاپی سرخ ها مدیون اوست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان بهروز سلطانی ناصر حجازی استقلال تابناک ورزشی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده