Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بهره‌برداری از آزادراه خرم‌آباد به اراک موجب کاهش در فاصله و زمان تردد به تهران خواهد شد.

سید موسی خادمی در بازدید از روند احداث آزادراه خرم‌آباد به اراک که یکم اردیبهشت‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و استعدادهای لرستان موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی، مرکزی و شمالی است و نقش رابطی که لرستان در این منطقه از کشور ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌تبع این استعداد، از نیازمندی‌های مهم استان بهره‌مندی از سیستم مناسب حمل‌ونقل هوایی، ریلی و جاده‌ای خواهد بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: آزادراه خرم‌آباد_ بروجرد_ اراک بخشی از حلقه سیستم حمل‌ونقل استان و این محدوده از کشور است که با توجه به موقعیت مهم آن باید موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

خادمی اضافه کرد: با تلاش و حمایت دولت تدبیر و امید و اختصاص منابع مورد نیاز، این پروژه تا حد زیادی پیشرفت داشته و با بهره‌برداری از آن فاصله خرم‌آباد با بروجرد ۲۰ کیلومتر و از لحاظ زمانی ۳۵ دقیقه و به‌تبع آن فاصله لرستان با تهران نیز کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از آزادراه خرم‌آباد _ اراک در توسعه استان، جذب سرمایه‌گذار و همچنین توسعه صنعت حمل‌ونقل بسیار اثرگذار خواهد بود و در آینده این موضوع به‌خوبی خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تهران آزادراه خرم آباد اراک لرستان استاندار لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی استعداد سرمايه گذاري توسعه آزادراه خرم آباد اراک آزادراه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه