Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:05:29 GMT

تساوی بد موقع رایکا پس از درگذشت دست نشان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۹۶۲۴

تساوی بد موقع رایکا پس از درگذشت دست نشان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ فوتبال آزادگان، با برگزاری یک بازی پیگیری شد که در آن ۲ تیم فوتبال رایکای بابل و قشقایی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

این بازی یکی از تلخ‌ترین بازی‌های لیگ آزادگان بود، چون رایکای بابل در غم از دست دادن سرمربی سابق خود یعنی نادر دست نشسته بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم امشب با لباس مشکی به مصاف قشقایی رفت و به احتمال فراوان تا پایان این دوره از مسابقات سیاه پوش بماند.

رایکا بابل وضعیت خوبی در لیگ آزادگان ندارد. این تیم بابلی در ۳ مسابقه اخیر خود،۲ باخت و یک برد را کسب کرده و نتایج سینوسی در این فصل گرفته است. رایکا هفته گذشته، مقابل ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت را برای گرفتن رده‌های بالای جدول را از دست بدهد.

رایکا در لیگ آزادگان، ۲۱ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده است. این تیم بر خلاف انتظارها، در فاز حمله عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است و فقط ۵ گل تا برترین خط حمله لیگ آزادگان فاصله دارد. بهترین گلزنان رایکا، کوکبی و علی خسرونژاد هستند که ۵ گل را برای تیمشان به ثمر رساندند و از مهاجمین خطرناک رایکا به شمار می‌آیند.

در سوی مقابل قشقایی شیراز حضور داشت. این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، عملکرد خوبی نداشته و نتواسته انتظارات را بر آورده کند. قشقایی‌ها در لیگ آزادگان، ۱۶ گل زده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده‌اند.

فجرسپاسی که هدایت آن را مازیار بر عهده دارد، با ۴ برد بعد از چوکای تالش و نود ارومیه، کمترین برد را در لیگ آزادگان دارد.

برترین گلزن این تیم، هاشمی فر است که ۴ گل را برای فجرسپاسی به ثمر رسانده است و جزو مهاجمین خوب لیگ آزادگان به شمار می‌آید.

با این تساوی رایکا ۲۵ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، قشقایی هم با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

بیشتر بخوانید

هفته بیست و یکم لیگ آزادگان/ مس کرمان در سودای لیگ برتری شدن

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول نادر دست نشان اخبار ورزشی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری عصر جمعه از اقدام به موقع و شجاعانه جهادگران با کمک تجهیزات بسیج سازندگی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی سیل در روستای مختاران خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در پی بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب امروز در روستای مختاران، جهادگران با حضور به موقع و استفاده از تجهیزات بسیج سازندگی در روستای مختاران مانع از خسارت‌های سیل شدند.

وی به اقدام شجاعانه جهادگران و راننده لودر در این روستا اشاره کرد و افزود: اقدام به موقع جهادگران در پی سیل که باعث وقوع آبگرفتگی دشت و روستای مختاران شده بود از آب گرفتگی کامل روستا جلوگیری کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به هشدار هواشناسی اشاره کرد و گفت: جهادگران با اقدام مدبرانه، شجاعانه و به موقع، با کمک تجهیزات بسیج سازندگی با اصلاح مسیر و هدایت سیل به خارج روستا از یک بحران بزرگ جلوگیری کردند.

هنری عنوان کرد: با توجه به حضور به موقع لودر بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) و راننده در نزدیکی محل سیل روستای مختاران با هماهنگی فرمانداری و سپاه شهرستان سربیشه اقدام به موقع جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل مردم روستا صورت گرفت.

هنری افزود: در پی وقوع سیلاب در روستای مختاران حدود ۱۰ واحد مسکونی که در مجاورت جاده آسفالت قرار داشت دچار آبگرفتگی شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت روستای مختاران عادی می‌باشد، بیان کرد: واحدهای مسکونی نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: بیش از ۲۰ جهادگر روستای مختاران در حال خدمت رسانی هستند به مردم بوده و هستند.


هنری خاطرنشان کرد: از شب گذشته کلیه ماشین آلات بسیج سازندگی در حالت آماده باش هستند که در صورت وقوع سیل و هرگونه حادثه احتمالی به کمک مردم بشتابند.

در برخی از نقاط شهرستان نهبندان نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم که جهادگران این منطقه نیز مانند همیشه پای کار آمده و به مردم خدمات رسانی کردند.

کد خبر 6095891

دیگر خبرها

  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان