Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی در خدمت شما هستیم.

حواشی و اخبار فوتبال ایران سوژه روزنامه های ورزشی امروز بوده است.

صبحانه ورزشی 1400/2/2؛ گیشه مطبوعات داخلی

 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان