Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:42:06 GMT

۱۶ هزار بسته معیشتی به همت خیّر نیک اندیش گنبدی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۱۳۳

۱۶ هزار بسته معیشتی به همت خیّر نیک اندیش گنبدی اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد میقانی، شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ۱۶ هزار بسته معیشتی توسط خیّر نوع دوست و داوطلب گنبدکاووسی اهدا و به مناطق محروم گلستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه شعار سازمان داوطلبان حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانگران است، افزود: باید بر این نکته تأکید کنیم که نیکان خیراندیش همچون آقای شهرکی به عنوان خیر داوطلب، تفسیر حقیقتی و عینی این شعار در خانواده بزرگ هلال احمر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح ملی همای رحمت یکی از طرح های هلال احمر در ماه رمضان است که البته بعد از ورود کرونا در کشور و آسیب به معیشت خانوارهای کم برخوردار، تهیه بسته های معیشتی با همت خیرین خداجو و داوطلب در دستور کار اصلی سازمان داوطلبان قرار گرفت.

میقانی بیان کرد: این خیّر سخاوتمند و داوطلب گنبدکاووسی با اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی نه تنها در گنبدکاووس و شرق استان، بلکه در بسیاری از مناطق محروم گلستان فرهنگ ناب نوع دوستی را ترویج داده است.

کد خبر 5195130

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس هلال احمر گلستان فرهاد میقانی کمک مومنانه ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت