Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بسیاری از افراد با ورود به بازار‌های مالی مانند ارز‌های دیجیتال به دلیل نداشتن دانش کافی ممکن است با ضرر‌های سنگینی رو به رو شوند. شرط ورود به هر بازار مالی در واقع داشتن دانش کافی در این حوزه است به همین منظور ما در اینجا ۳ اشتباه مهلک در بازار‌های مالی را به شما معرفی می کنیم که بسیاری از افراد ممکن است در دام آن بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- استفاده از وام یا پولی که به آن نیاز مبرم دارند

بسیاری از افراد با دیدن سود‌های بالا در بازار‌های مالی ممکن است تصمیم به فروش سایر دارایی خود مانند خانه، ماشین و ... و استفاده از این پول در بازار‌های مالی مانند بورس و ارز‌های دیجیتال برای کسب سود‌های هنگفت بگیرند. باید بدانید که ذهن شما در این شرایط در واقع به صورت منطقی عمل نمی کند و تحت تاثیر احساساتی مانند طمع کردن قرار می گیرند که باعث می شود مانع عمل کردن به عنوان فردی تحیلیگر و معامله گر شود.

زمانی که در دارایی‌های شما در ضرر باشند و معاملات خوبی نداشته باشید در واقع ذهن شما نمی تواند واکنش منطقی از خود نشان دهد و ضعیف عمل می‌کند. پس اگر پولی را در بازار‌های مالی سرمایه گذاری کرده اید نباید به آن نیاز مبرم و واجب داشته باشید.

۲- نداشتن استراتژی معاملاتی

بعد از ورود شما به بازار‌های مالی باید بدانید که مهم‌ترین اصل داشتن یک استراتژی معاملاتی قوی است تا با استفاده از آن بتوانید در معاملات خود به درستی عمل کنید. برای مثال اگر شما وارد یک شهر شوید که برای اولین بار به آنجا می روید مطمئنا نمی دانید برای رفتن به هر نقطه شهر دقیقا از چه مسیری باید استفاده کنید. به همین دلیل لازم است که یک نقشه داشته باشید. در واقع دنیای بازار‌های مالی نیاز به یک نقشه مشخص دارد تا به شما بگوید کجا و از چه مسیری می توانید کسب سود کنید و نقشه شما در واقع همان استراتژی معاملاتی شماست.

۳- نداشتن دانش کافی در حوزه مدیریت سرمایه

در هر بازار مالی شما باید نقاط ورود را بشناسید، و برای خود حد ضرر و سود داشته باشد. بسیاری از افراد ممکن است از مدیریت سرمایه چیز‌هایی شنیده باشند، اما در مورد استفاده از آن هیچ نظری نداشته باشند. بدون مدیریت سرمایه طولی نخواهد کشید که شما از بازار‌های مالی بیرون خواهید آمد.

منبع:سایت طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمز ارز ارز دیجیتال بازار های مالی بسیاری از افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • اشتباه قند خونی درباره دیابت
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم