Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:05:00 GMT

آزادی ۱۱۰ زندانی در مرحله چهارم طرح نذر رهایی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۲۲۷

آزادی ۱۱۰ زندانی در مرحله چهارم طرح نذر رهایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یداله بوعلی در حاشیه برگزاری آئین طرح افطار ویژه ایتام و مستمندان، گفت: در این مراسم ۶ هزار بسته معیشتی که با مشارکت بهزیستی فارس، اداره اوقاف، سپاه بقیه ا... (عج)، نیروی انتظامی و موسه خیریه آسمانیان تهیه شده به نیازمندان اهدا می‌شود.

او با تجلیل از عملکر درخشان خیرین نیک اندیش در برگزاری باشکوه رزمایش‌های کمک مومنانه در سراسر استان فارس، گفت: برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه در استان فارس با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و برنامه ریزی بسیار خوبی برای اهدای بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مرحله چهارم طرح نذر رهایی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در قالب برگزاری سه مرحله طرح نذر رهایی ۶۸۷ زندانی جرائم غیر عمد در سال ۱۳۹۹ آزاد شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس طرح نذر رهایی آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • هدیه متفاوت به معلم
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی