Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش ضیافت همدلی با هدف جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی در این استان برگزار می‌شود.
 دکتر مرادی افزود : محورهای فعالیت پویش شامل کمک هزینه، اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و ازدواج و سایر نیازمندی‌های خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در قالب کمک‌های مومنانه، از مردم خیر استان درخواست می‌شود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای تحویل به نیازمندان به موسسه‌های خیریه تحت پوشش سازمان، مراکز و اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها تحویل دهند.
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم نوعدوست و خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی مشارکتهای مردمی
۶۳۶۷۹۵۷۰۱۸۲۸۱۳۴۰
 و شماره شبا
Ir۰۶۰۱۰۰۰۰۴۱۷۰۰۳۴۵۴۱۷۹۸۰۴۲
و نیز شماره حساب ۴۱۷۰۰۳۴۵۴۴۱۷۹۸۰۴۲ مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ، نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی واریز نمایند.

کد خبر 1507490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی