Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک به مناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوشمندانه با تهدیدهای استکبار جهانی مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و تاکید کردند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرانه و هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه های استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی مقابله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن  کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برکات مهم و دستاوردهای اثرگذار انقلاب برای کشور بوده که در صدور پیام و اندیشه نظام اسلامی به اقصی نقاط عالم منشاء آثار خیر شده است.

 

کارنامه درخشان این نهاد مکتبی و ارزشمند به یادگار مانده از دوره رهبری حضرت امام عظیم الشان در صیانت از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدها و فتنه ها که در اتاق‌های فکر استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی طراحی و مهندسی می شوند، نشان می دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری، همواره گوش به فرمان ولی فقیه زمان، سربازانی شایسته برای ملت و این سرزمین الهی بوده اند.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و قدردانی از جانفشانی های ایثارگران سرافراز سپاه، فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم رشید استان خصوصاً رزمندگان دلاور سپاه حضرت عباس(ع) استان و بسیجیان غیور تبریک می گوییم و سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون همه آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

سید حسن عاملی  /  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو  /  استاندار اردبیل

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام مشترک استاندار اردبیل اردبیل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استکبار جهانی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب