Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٣:١٩ دقیقه شب گذشته، یکم اردیبهشت ماه، حادثه تصادفی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام، پیش از اتوبان بعثت به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری لیفان که راننده اش آقایی حدودا ۶٣ ساله بود به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخوردکرده است. ظاهراً کامیون کنار خیابان متوقف بوده است که این حادثه رخ می دهد. شدت حادثه آنقدر شدید بود که خودرو لیفان تقریبا متلاشی شده بود.

ملکی اظهار کرد: زمانی که نیرو ها به محل رسیدند راننده که به شدت دچار مصدومیت شده بود داخل خودرو محبوس بود. در همین راستا آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات رهاسازی فرد را آغاز کردند. عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از مدتی تلاش آتش نشانان این فرد را از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند. متاسفانه مشخص شد راننده که تنها سرنشین خودرو بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به تحویل محل به عوامل پلیس راهور گفت: علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد. آتش نشانان ساعت ٠٠:٢١ بامداد محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.


وی افزود: از رانندگان محترم تقاضا میکنم که به هنگام تردد در ساعات پایانی شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس