Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:58:41 GMT

توزیع ۵۰۰ بسته معشیتی در عجب‌شیر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۳۹۵

توزیع ۵۰۰ بسته معشیتی در عجب‌شیر

فرمانده سپاه عجب شیر روز پنجشنبه در حاشیه توزیع این تعداد بسته معیشتی گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای کمک به اقشار مومن نیازمند، کم ‌درآمد و ضعیف جامعه است.

سرهنگ امیر شاه محمدپور افزود: سپاه عجب شیر همیشه در کنار مردم، با مردم و برای مردم است و افتخار میک ند که تا پایان ریشه کن شدن کرونا به اقشار نیازمند ولایت مدار جامعه کمک بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: این بسته های معیشتی توسط اقشار بسیج، پایگاه های مقاومت و خیرین شهرستان تهیه و به تعداد ۵۰۰ بسته کمک مومنانه برای نیازمندان واقعی توزیع شد.

شاه محمدپور گفت: اقلام بسته های معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن به ارزش مجموع ۱۱۰ میلیون تومان بود.

به گزارش ایرنا، همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح «اطعام مهدوی» تعداد ۷۰۰ پرس غذای گرم به همت بسیج سازندگی سپاه عجب شیر، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، خیرین و با همکاری مدرسه شبانه روزی ابوذر بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

همچنین در همین راستا ۶۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توسط کمیته امداد،هیئت امنا و پایگاه  مسجد امام جعفر صادق (ع) توزیع شده است.

برچسب‌ها کمک های مردمی عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی عجب شیر کمک های مردمی عجب شیر اخبار کنکور عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار