Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:12:32 GMT

صندوق امید سبزوار ۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۲۵۹

صندوق امید سبزوار ۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است

قاسم کیقبادی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار و ۶ درصد با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات به متقاضیان پرداخت شده است.  

وی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید سبزوار با هدف اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی طی سه سال گذشته در مجموع۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کسب و کار به ۶۵۰ طرح پرداخت کرده که منجر به ایجاد هزار ۵۰۰ فرصت شغلی در این شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخشهای خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی اعطا می‌شود.

کیقبادی افزود: صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب و کارها از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها روستائیان سبزوار تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان سبزوار تسهیلات ارزان قیمت روستائیان سبزوار تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار اخبار کنکور صندوق کارآفرینی امید اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه