Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه قطری الرایه گزارشی از بازی شب گذشته تیم های استقلال ایران و الدحیل این کشور را در عربستان منتشرکرد.

پیکار مهیجی که از گروه سوم انجام گرفت و در نهایت با برتری ۴ بر ۳ حریف قطری به پایان رسید. نشریه الرایه در گزارش خود به نکاتی اشاره داشت. از جمله پیکاری که ۷ گل داشت و مهیج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور الدحیل را به خاطر کسب امتیازات این بازی، ۷ امتیازی و صدرنشین کرد و استقلال به خاطر ۶ امتیاز قبلی تا رده دوم پایین آمد.

نشریه چاپ دوحه همچنین عنوان کرد: با شروع نیمه دوم، الدحیل به دنبال گل چهارم بود در حالیکه استقلال به دنبال تساوی بود. اما اولین سری تلاش های دو هر دو تیم فاقد دقت و تمرکز لازم بود.استقلال با وجود باخت صاحب فرصت های شد که به گل نرسید تا نتیجه را عوض کند.

در بازی شب گذشته مطهری ۴، دیاباته ۳۴ و اسماعیلی ۷۴ برای استقلال گل زدند. الدحیل نیز توسط اولونگا ۱۰، ۲۷و ۸۵ همینطور الهریک ۴۳ به گل رسید.

۲۵۸ ۲۵۱

کد خبر 1507524

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد

داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان ور هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری تغییر کرد.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییر داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان همراه خواهد بود.

از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به عنوان داور چهارم خواهد گرفت.

همچنین حاتم بک پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد