Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:10:20 GMT

توزیع برق گرمسار ١۴٧ میلیارد ریال طرح سال ٩٩ عملیاتی کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۴۵۴

توزیع برق گرمسار ١۴٧ میلیارد ریال طرح سال ٩٩ عملیاتی کرد

به گزارش ایرنا، رحمان اشرفی روز پنجشنبه به رسانه‌ها گفت: ۸۹ ایستگاه هوایی در شهرستان گرمسار سال گذشته با هدف تغذیه برق مشترکان جدید وارد مدار شد. 

وی یادآور شد: به منظور تغذیه برق متقاضیان و مشترکان جدید شهرستان گرمسار، ۸۹ ترانس هوایی با قدرت ۲۱ هزار و ۱۵۰ کیلوولت آمپر به بهره برداری رسید و وارد مدار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در راستای تامین برق مشترکان و توسعه زیرساخت‌ها، عملیات احداث ۱۰ هزار و ۹۶۸ متر شبکه فشار ضعیف، ۱۴ هزار و ۵ متر شبکه فشارمتوسط و همچنین ٢ هزار و ۲۶۲ متر شبکه روشنایی معابر عملیاتی شد.

اشرفی با اشاره به این که طرح احداث ۱۴ کیلومتر کابل خودنگهدار، از دیگر اقدامات سال ٩٩ در توزیع برق گرمسار بود بیان داشت: در راستای پایداری خطوط برق رسانی و تداوم خدمات دهی به مشترکان، طرح اصلاح و بهینه سازی ۱۷ هزار ۴۵۸ متر شبکه توزیع برق این شهرستان اجرایی شد.

 وی تصریح کرد: انجام تقویت پست های هوایی شرکت آرین اطلس، کشت و صنعت متین پارس، نمک غرب قائم و اشتراک گلخانه، نصب ایستگاه هوایی شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه فشارضعیف روستای نوده و غیاث آباد، از فعالیت‌های این مدیریت به شمار می رود.

اشرفی اضافه کرد: برخی پروژه‌های مهم و در دست اقدام برق گرمسار برای امسال شامل احداث شبکه ۲۰ کیلوولت به همراه نصب پست هوایی در خیابان طالقانی، رفع حریم شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی در میدان لاله و اصلاح شبکه فشارضعیف بلوار شهید صدوقی و روستای کرند است.

برچسب‌ها انرژی برق گرمسار مصرف بهینه برق سرمایه گذاری برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق گرمسار مصرف بهینه برق انرژی برق گرمسار مصرف بهینه برق سرمایه گذاری برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور برق گرمسار متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان