Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری گزارش دادند که صدای انفجار مهیبی در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا در اراضی اشغالی شنیده شده است.

خبرگزاری میزان - ساعاتی پیش رسانه‌ها گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، بعد از به صدا درآمدن آزیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه، صدای انفجاری مهیب شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این صدای انفجار از جنوب کرانه باختری به گوش رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه «ابو قرینات» در نزدیکی تاسیسات اتمی «دیمونا» در «نقب» شنیده شده است.

برخی منابع رژیم صهیونیستی می‌گویند که یک موشک از نوار غزه به سمت دیمونا شلیک شده و با این وجود یک روزنامه نگار صهیونیست مدعی شده که هیچ موشکی از نوار غزه به سمت دیمونا شلیک نشده است.

ساکنان محلی می‌گویند که بلافاصله بعد از به صدا درآمدن آژیر هشدار، صدای انفجاری مهیب در سراسر الخلیل، رام الله و قدس اشغالی شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم| انفجار مهیب در یک مرکز نظامی در اراضی اشغالی یک کِشتی اسراییلی در نزدیکی امارات هدف قرار گرفت

ساکنان منطقه دیمونا در اراضی اشغالی می‌گویند «خانه‌های ما به دلیل انفجاری که بعد از به صدا در آمدن آژیر هشدار روی داده، لرزیدند.»

کاربران رسانه‌های اجتماعی ویدئویی از لحظه شنیده شدن صدای این انفجار که در بسیاری از مناطق اراضی اشغالی شنیده شده، منتشر کرده اند.

خبرگزاری رویترز نوشت که به صدا در آمدن آزیر هشدار در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا احتمالا به دلیل حمله موشکی بوده است.

خبرنکگاران صهیونیست می‌گویند که صدای این انفجار در مناطقی مانند «بئر السبع، دیمونا، مودیعین، رخووت، کریات اونو» و چندین منطقه دیگر شنیده شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی شنیده شدن صدای انفجار بیانیه‌ای را صادر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این بیانیه آمده است که یک فروند موشک زمین به هوا از خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و در منطقه نقب فرود آمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که در پی این رویداد، یک سکوی پرتاب موشک را در سوریه هدف قرار داده است.

پایگاه صهیونیستی ۴۰۴ نیز در این باره می‌نویسد «یک فروند موشک که از سوریه به سمت یک هواپیمای اسرائیلی شلیک شده بود در منطقه نقب فرود آمد و سامانه‌های دفاع هوایی موفق به رهگیری آن نشدند.»

در همین حال منابع رسانه‎ای رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه، یکم اردیبهشت، نیز از وقوع انفجار در یک کارخانه تسلیحاتی در مرکز اراضی اشغالی خبر دادند؛ این انفجار در هنگام آزمایش تسلیحات پیشرفته روی داد.

این انفجار مهیب در کارخانه تسلیحات پیشرفته «تومر» در مرکز اراضی اشغالی روی داده و گفته می‌شود در این کارخانه تسلیحاتی، انواع موشک‌ها وجود دارند .

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی دیمونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی دیمونا نزدیکی تاسیسات اتمی اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی شنیده شده صدای انفجار آژیر هشدار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد

احمد شعبانی‌راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به خیزش سراسری دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام برائت از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اظهار کرد: بازداشت گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و استادان معترض دانشگاه‌های آمریکا بار دیگر نشان داد دفاع لیبرالیسم از آزادی بیان پوشالی و دروغین است.

وی اضافه کرد: این روز‌ها که برخورد با معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در آمریکا به‌خصوص دانشگاه‌های آن به اوج خود رسیده و پلیس آمریکا از ابزار‌های گوناگون برای سرکوب خیزش دانشجویان استفاده می‌کند از هر زمان دیگری روشن‌تر شده که نظام سلطه به‌خصوص آمریکا در موضوع آزادی بیان دچار دوگانگی و تضاد جدی است و هرکجا که منافع غرب تهدید شود شعار‌ها و ادعا‌ها تغییر جهت پیدا می‌کند.

پژوهشگر حکمرانی و فلسفه یادآور شد: دولت آمریکا با شدید‌ترین و وحشیانه‌ترین روش‌ها ندای انسان‌دوستی دانشجویان و استادان دانشگاه را سرکوب می‌کند و دنبال بستن دهان دانشجویان معترضی است که فریاد اعتراضی آنها به گوش جهانیان رسیده است.

شعبانی‌راد متذکر شد: این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نمایان شده و وجدان‌های بیدار، سکوتشان را شکسته‌اند و با ضرب و شتم فریاد‌ها را نمی‌توانند سرکوب کنند.

وی تأکید کرد: صهیونیسم دیگر در بین جهانیان آبرویی ندارد و باید موجودیت رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را رو به زوال دانست، همانگونه که این مولود نامشروع لیبرالیسم در آستانه فروپاشی است، صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم هم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا