Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: هر گونه اعلام نظر در مورد رد یا تایید صلاحیت کاندیداها را تا قبل از ششم اردیبهشت، غیرقانونی است.

جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری با تشریح آخرین روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در استان، اظهار کرد: اکنون در مرحله بررسی هیات‌های نظارت قرار داریم؛ هیچ نوع نتیجه‌ای مبنی بر رد یا تایید صلاحیت نامزدها تا ششم اردیبهشت ماه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اعلام هر گونه اطلاعاتی در این خصوص اعم از عدد یا درصد از هر مرجع و از هر فردی غیرقانونی است؛ پرونده‌ها در ششم اردیبهشت ماه مجددا به فرمانداری‌ها عودت داده می‌شوند و فرماندار اعلام می‌کند چه کسانی رد صلاحیت شده‌اند. 

به گزارش ایسنا، راستی متذکر شد: فرد رد صلاحیت شده چهار روز فرصت ارایه اعتراض به هیات عالی استان را داشته و هیات عالی هم ۱۰ روز وقت بررسی و اعلان نتیجه نهایی را دارد، در این مرحله احتمال دارد تعدادی از افراد رد صلاحیت شده دوباره احراز هویت شوند.

وی در خاتمه یادآور شد: همچین احتمال دارد که چند درصدی از افرادی تایید صلاحیت شده‌، بعدا پس از ارایه اسناد و مدارک از مراجع و مردم، رد صلاحیت شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات تایید صلاحیت ششم اردیبهشت صلاحیت شده رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مسوول راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی گفت: برداشت این گونه برای بررسی خواص دارویی در اولویت قرار گرفت و این گونه از جلبک‌های خوراکی و دارویی در بهمن ماه با کاهش دما در منطقه چابهار شروع به رشد و همزمان با گرم شدن هوا در اوایل خرداد از بین می‌روند.
گل بشیرزاده افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان رشد این جلبک‌ها در سواحل چابهار تصمیم به برداشت و نگهداری این گونه از جلبک‌ها برای بررسی‌های خواص بیولوژیک و آنتی باکتریال گرفته شد، همچنین از هفت نمونه جلبک قهوه‌ایی مانند سیستو سریا (Cystoseria) برای بررسی خواص دارویی برداشت شد.
وی تصریح کرد: در فاز نخست فعالیت این مرکز بررسی تکنولوژی و جنبه‌های اقتصادی تولید دارو و محصولات مراقبتی پوست بر پایه جلبک‌های دریایی در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی