Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@01:08:11 GMT

رئیس‌جمهور چین با بایدن دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۷۸۲

رئیس‌جمهور چین با بایدن دیدار می‌کند

رئیس‌جمهور چین قصد دارد با حضور در نشست تغییرات آب‌وهوایی به دعوت همتای آمریکایی خود، برای اولین بار با او دیدار کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور چین قصد دارد با حضور در نشست تغییرات آب‌وهوایی به دعوت همتای آمریکایی خود، برای اولین بار با او دیدار کند.

بعد از انتقاد از تسلط آمریکا بر ساختار قدرت در جهان، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین قرار است با «جو بایدن» همتای آمریکایی خود دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اولین دیدار شی با بایدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، در روز پنجشنبه و در جریان نشست تغییرات اقلیمی انجام می‌شود که با دعوت واشنگتن در این جلسه حاضر خواهد شد.

بایدن بعد از بازگرداندن آمریکا به توافق آب‌وهوایی پاریس، چند ده نفر از سران کشور‌های مختلف جهان را دعوت کرده تا در نشست مجازی دو روزه - پنجشنبه و جمعه - حضور پیدا کنند.

«هووآ، چون یینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر حضور شی در این نشست، گفت رئیس‌جمهور چین قصد دارد سخنرانی مهمی را انجام دهد.

روز گذشته بود که رئیس‌جمهور چین با انتقاد از کشور‌های غربی برای ایجاد موانع در مسیر پیشرفت کشور‌های دیگر، گفت جهانیان خواستار عدالت هستند، نه هژمونی و سلطه قدرت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چین آب و هوا جوبایدن شی جین پینگ رئیس جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم