Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@05:18:38 GMT

رقابت تیم فوتسال کراپ الوند در غیاب ۲ بازیکن اصلی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۹۶۲

رقابت تیم فوتسال کراپ الوند در غیاب ۲ بازیکن اصلی

هفته هفتم از دورنهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه (۳ اردیبهشت ) با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود و تیم فوتسال کراپ الوند در غیاب ۲ بازیکن کلیدی خود به مصاف تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌رود.

این رقابت‌ها به صورت همزمان از ساعت ۲۲ در شهرهای قزوین، ساوه و مشهد پیگیری می‌شود که کراپ الوند قزوین در سالن یادگار امام (ره) قزوین با گیتی پسند اصفهان مسابقه می دهد و فرش آرای مشهد و مس سونگون در سالن شهید بهشتی مشهد برابر هم صف آرایی می‌کنند و سن ایچ ساوه و مقاومت البرز در سالن فجر ساوه به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کراپ الوند در چارچوب هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جمعه شب میزبان تیم گیتی پسند اصفهان است. شاگردان رضا لک که با وجود ۲ شکست پیاپی در هفته‌های اخیر، همچنان کورسوی امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارند محکوم به پیروزی در بازی خانگی هستند اما با این حال این تیم ۲ بازیکن کلیدی خود را در مصاف با گیتی پسند در اختیار ندارد.

سعید افشار و محسن فرهمند با کارت قرمزی که در بازی با سن ایچ ساوه دریافت کردند جدال حساس این هفته تیم‌شان مقابل گیتی‌پسند اصفهان را از دست دادند.

از سوی دیگر علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان، سعید عباسی و وحید شفیعی دو بازیکن دیگر گیتی پسند در دیدار با مس سونگون با مصدومیت روبرو شدند، پس از این بازی اوضاع سعید عباسی بهتر شده اما حسن زاده هنوز در تمرینات گروهی تیم شرکت نکرده و احتمال غیبت او مقابل تیم کراپ وجود دارد. ضمن اینکه وضعیت وحید شفیعی برای این دیدار نیز مشخص نیست و احتمال دارد او نیز نتواند هم تیمی های خود را در مصاف حساس هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل کراپ الوند همراهی کند.



/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت:عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است. هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

کیوان صادقی، پس از پیروزی برابر گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ در تقابل هندبالی هم‌شهری‌ها، اظهار کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و باانگیزه‌ای است و فشار از لحاظ روحی روانی برای دو تیم وجود داشت. در نیمه نخست قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، اما در نیمه دوم قدر دانستیم و خط دفاعی خوب پوشش دادند.

وی افزود: در هندبال تیمی از قبل برنده نیست و شاید در نیمه نخست اینطور حس کردیم. اینده هندبال دست این جوانان است و به تیم جوان مجید رحیمی‌زاده تبریک می‌گویم.

سرمربی گیتی‌پسند یادآور شد: همیشه یک نیمه اعصابمات را خرد می‌کنند و نیمه دوم جبران می‌کنند. هفته اینده بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی خودمان را بالا جدول نگه داریم.

صادقی با بیان اینکه عادت دارم که در هر بازی دوست دارم برنده باشم و باخت برایم بی‌معنا است، گفت: از روز اول تمام تلاشمان بر قرارگیری جز تیم‌های بالای جدول بود. از لحاظ امتیازی بالاتر از کازرون هستیم.باشگاه گیتی‌پسند سرمایه‌گذاری کرد و تشکر می‌کنم. به اهدافمان هم رسیدیم و باید جز تیم‌های مدعی باشیم.

او در پایان اضافه کرد: هندبال گیتی‌پسند در اینده قطعا در کشور و حتی آسیا صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند