Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:10:43 GMT

کارنامه سپاه پاسداران سرشار از مجاهدت‌های بی‌بدیل است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۲۸۴

کارنامه سپاه پاسداران سرشار از مجاهدت‌های بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدناصر عتباتی، در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز را طلیعه نیروهای انقلابی و جهادی در کشور دانست و مجاهدت‌های این نهاد انقلابی را نه در کشور بلکه در جهان بی‌نظیر خواند. متن کامل پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان به شرح ذیل است:

«سرگذشت پاسداری در کشور ما، یک واقعیت شبیه به افسانه است، در حالی که افسانه نیست؛ واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سردار بابازاده فرمانده محترم سپاه حضرت عباس علیه السلام استان

با سلام و تحیت

«کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر در عرصه‌های مختلف به ویژه جبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان، افزایش قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار در منطقه، خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در بحران‌های طبیعی و اخیراً در مبارزه با ویروس کرونا است.

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به فرمان حضرت امام خمینی (ره) طلیعه این حماسه آفرینی‌ها است.

این روز مهم را خدمت فرمانده و کلیه کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده توفیقات روز افزون این نیروی الهی را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

کد خبر 5195264

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگاه قضایی اردبیل ناصر عتباتی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان اردبیل محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود