Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم پرسپولیس بیان کرد ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی این است که همیشه با قدرت به کارمان ادامه دهیم و یک صعود مقتدرانه داشته باشیم

وحید امیری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس - گوا شرگت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گوای هند در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

ما نیمی از بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که هدف و خواسته‌ای که داریم چه چیزی هست و با برنامه پیش می‌رویم. می‌دانیم که هنوز هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است و صعودمان قطعی نشده است. ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی این است که همیشه با قدرت به کارمان ادامه دهیم و یک صعود مقتدرانه داشته باشیم.

او ادامه داد:

مشکلات زیاد است و مشکل اول این است که با شرایط جوی که وجود دارد کار ما سخت است، در گروه ما گوا با فوتبالی که بازی کرده یک سورپرایز است. ما هم در چند سال گذشته کیفیت‌مان را در لیگ ایران و آسیا نشان دادیم و به دنبال آن هستیم موفقیت‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم. شرایط برای ما مساعد نیست و امیدواریم که مسئولان باشگاه تمام تلاش‌شان را کنند تا مشکلات برطرف شود و تنها دغدغه ما در زمین فوتبال باشد و تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس باشد.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که  دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است