Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در اطلاعیه ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با گروهک ضد انقلاب در مریوان استان کردستان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم 
به استحضار مردم شهید پرور می رساند ساعت بیست و پنج دقیقه شب گذشته ( اول اردیبهشت ماه سال جاری) رزمندگان بومی شهرستان مریوان با عناصر ضدانقلاب درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درگیری که با یک گروه تروریستی ضد انقلاب روی داد به هلاکت دو نفر از آنان انجامید و تعداد دو نفر از رزمندگان اسلام نیز به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.
در این درگیری تعدادی از اشرار ضد انقلاب زخمی شده و اعضای باقی مانده نیز با توجه به شرایط مرزی منطقه متواری شدند .
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع ) به گروهکهای ضد انقلاب هشدار می دهد منتظر عواقب جنایتهای خودکه علیه مردم بومی منطقه انجام می دهند باشند.

منبع: صداو سیما

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است